Mijn nieuw systeem wat vinden jullie er van ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sneakers35

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2011
Dit zijn de specs. van mijn net bestelde pc.

Intel Core i7 2600 3.4GHz (Sandy Bridge) Quad Core Processor
Intel H61-chipset (B3-stepping)
4GB DDR3 1333MHz Geheugen (10-jaar fabrieksgarantie!)
1000GB S-ATAII 3,5" Harddisk
DVD±ReWriter Dual Layer
Netwerk en 5.1 HD Geluid onboard
Intel® HD Graphics 2000 onboard
Pixel Shader 4.1, DirectX 10.1
PCI-express aansluiting voor uitbreiding videokaart
1x PCI-e x1, 1x PCI-e x16, 1x VGA
2x USB2.0 voor, 6x USB2.0 achter
HKC 4673GD M-ATX Minitower Behuizing met 400watt voeding (zwart glossy)

Maar ik wil een betere videokaart er in kopen en welke raden jullie mij aan en wat vinden jullie van dit systeem wat ik net heb gekocht voor € 429,=

Vriendelijke groeten,
Sneakers35

Laatst bewerkt:
:| waar heb je die gekocht man geef is die link ?:| da kan nie voor zo goedkoop je videokaart is al goed genoeg om te gamen

Mag ik eigenlijk de computerzaak noemen zonder een link te plaatsen ?? en deze vraag is aan Probleempjes.
En het is een onlinestore dus ze hebben geen eens een echte winkel, alle spullen die je koopt koop je online.

Laatst bewerkt:
wat je je bedoeling met deze pc te gaan doen? gamen? een al te zware videokaart gaan waarschijnlijk niet met 400 watt.

Hoi Rob, ja gewoon spelletjes spelen zoals Mafia II en Saboteur en pokeren online (PKR). Maar ik heb mijzelf al een hele tijd niet meer verdiept op pc gebied en ik zie nu dat sommige mensen onder gamen verstaan, hele zware spellen en dan online dat ga ik niet doen. Ik heb wat hier en daar gelezen ( de hele nacht ) en nu kom ik er achter dat er op mijn moederboard al een goede videokaart zit. En ik heb nog een voeding liggen van 730 watt ( Techsolo TP-730 ) en die is volgens dit forum niet van een al te best merk zeg maar gerust slecht, maar ik denk dat ik het toch daarmee wel red voor het gene wat ik nu wil doen, dus ik denk dat ik eigenlijk geen andere videokaart moet kopen wat denk jij ?

edit zie dat je al een andere voeding hebt

voor de games die jij gaat spelen zal een HD6850 of HD6870 sterk genoeg zijn

Laatst bewerkt:
Ok dank je wel firest0rm, dat houd ik zeker in gedachten, ik ga nu maar wachten op mijn systeem en ik ga wel even neuzen naar die kaarten die jij me aanraad.

Nogmaals dank je wel

Vriendelijke groeten,
Sneakers35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan