Mijn nieuwe brander werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantmy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2010
:evil:Onlangs hebben wij een nieuwe desktop aangeschaft, een Packard Bell Imedia D4011 met daarin als brander een PLDS DH-16A6S DVD+/-RW drive (SATA)
Als brandprogramma hebben wij Nero 8.

Vanaf het moment dat ik met de nieuwe brander gedownloade films op dvd brand kan ik deze nog wel afspelen op de PC maar niet meer op de andere DVD spelers in huis.

Ik heb het geprobeerd met andere brandsnelheden, met andere brandprogramma's maar niets hielp. Heel af en toe was de DVD te lezen op een standalone DVD speler maar meestal niet.

vervolgens heb ik hetzelfde merk dvd's met dezelfde bestanden op een laptop gebrand, ook met Nero 8 en deze keer waren de DVD's wel goed te lezen.

wat is er mis met mijn nieuwe PC en hoe los ik het op ? :(

Laatst bewerkt:
Misschien staan er wat instellingen niet goed, en anders zou ik toch gewoon de NIEUWE pc terug brengen en zeggen dat het niet goed is. Misschien niet al te veel rotzooien aan een NIEUWE pc. Das zonde van de garantie.

Je geeft bij nero wel aan dat je een dvd wilt maken die je kunt afspelen op een dvd speler?

Misschien staan er wat instellingen niet goed, en anders zou ik toch gewoon de NIEUWE pc terug brengen en zeggen dat het niet goed is. Misschien niet al te veel rotzooien aan een NIEUWE pc. Das zonde van de garantie.

Je geeft bij nero wel aan dat je een dvd wilt maken die je kunt afspelen op een dvd speler?
Ja, gewoon zoals ik altijd deed. Nero geeft ook aan dat de dvd succesvol is gebrand

Als je het keurig doet zou ik toch misschien maar niet te veel rotzooien maar misschien overwegen toch even met de pc langs de winkel te lopen, als je alles goed doet zou het namelijk gewoon moeten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan