Mijn Nieuwe Laptop Bromt

Status
Niet open voor verdere reacties.

rammiej

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2009
Ik heb gisteren 15 december 2009 een laptop gekocht de MSI, alleen ik heb alles uitgevoerd en nu merk ik datie tijdje bromt,, zou iemand kunnen zeggen wat de probleem mee is of hoort het eigenlijk zo?. want normaal gesproken moetje niks kunnen horen

Alvast bedankt

Als het je stoort ... terug ermee.
Het kan een koelventilatortje zijn dat niet in orde is. Maar daarvoor heb je garantie immers?!

Jha ik heb hem pas gisteren gekocht dus:O,, en ik heb hem verzekerd:O extra maar dus jj zegt dat ik terug moet gaan?,, jhaa want hoort eigenlijk normaal gesproken niet dus ik vond het raar

Ik heb het terug gebracht en dit keer hoorde je niks, maar als k zo kijk, gebeurt het alleen wanneer ik internet verbinding heb draadloos dan pas hoorje bromme aan de recht kant.

Ik heb het terug gebracht en dit keer hoorde je niks, maar als k zo kijk, gebeurt het alleen wanneer ik internet verbinding heb draadloos dan pas hoorje bromme aan de recht kant.

Lijkt me sterk .... 'alleen met internetverbinding'.
Maar je hebt voorlopig nog garantie dus nog alle tijd om te kijken hoe het zich 'ontwikkelt'.
Mocht het 't ventilatortje zijn dan wordt dat alras ernstiger.
Het kan ook iets zijn dat 'meertrilt' en ook dan zal dat niet zomaar verdwijnen.

Advies dus: Je hebt vooralsnog garantie, kijk het de komende tijd aan en wanneer het blijft hinderen weer terug ermee en - helaas voor jou - laat het ding maar achter zodat ze ook zelf kunnen contateren dat het gebrom er wel degelijk in zit. Dat is niet altijd vast te stellen op basis van een flitsbezoek. Al is het alleen maar omdat hij dan nog niet 'op temperatuur' is.

Hmm okeey is goed, Thanks, Dan ga ik of bel ik wel even van dat het nog steeds brommende laptop heb. Maar heel erg bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan