Mijn nieuwe laptop maakt geen verbinding!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatreeQ

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hallo,

Ik heb gewoon internet op een normale pc, die een kabeltje van de modem. Ik heb een nieuwe acer laptop gehaald, waarbij draadloos netwerkverbinding is ingesteld... maar ik heb dat kabeltje in die laptop, en dan is de LAN-verbinding wel aan, dat is te zien aan de status maar de draadloosverbinding doet et niet, dat is logisch omdat ik geen draadloos internet heb, maar dat heb ik tog niet nodig als ik dat kabeltje heb?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

PatreeQ

Hoi !

Schakel de draadloze verbinding es uit in Start - configuratiescherm - netwerkverbindingen.

Klik rechts op de draadloze verbinding en kies voor: "Uitschakelen".

Kijk bij je bedrade verbinding (LAN-netwerk) of je TCP/IP adres toewijzen op "Automatisch"staat.

Lukt het nu om bedraad te kunnen internettten ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Schakel de draadloze verbinding es uit in Start - configuratiescherm - netwerkverbindingen.

Klik rechts op de draadloze verbinding en kies voor: "Uitschakelen".

Kijk bij je bedrade verbinding (LAN-netwerk) of je TCP/IP adres toewijzen op "Automatisch"staat.

Lukt het nu om bedraad te kunnen internettten ?

Greetz,

Harry.

Hallo harry, waar kan ik zien of mijn tcp/ip op automatisch toewijzen staat?

Hoi !

Start - Configuratiescherm - netwerkverbindingen

Rechtsklikken op je lanverbinding (Staat deze ingeschakeld ?) -eigenschappen - Internetprotocol TCP/IP selecteren - eigenschappen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Start - Configuratiescherm - netwerkverbindingen

Rechtsklikken op je lanverbinding (Staat deze ingeschakeld ?) -eigenschappen - Internetprotocol TCP/IP selecteren - eigenschappen.

Greetz,

Harry.

hey, ik heb het geprobeerd hij staat al op automatisch ip adres toekennen. Is er nog een andere oplossing?

Hoi !

Klik es op Start - Uitvoeren - type: cmd - ok

Nu achter de prompt : ipconfig - en trommel op Enter.

Kijk even wat voor ip-adres je toegewezen krijgt en zet dat even hier.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan