mijn nieuwe pc mischien wat vinden jullie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Investeer in extra kastkoelers en een besturingsysteem.

hoezo meer kastkoelers ? en ik heb thuis nog een besturingssysteem dus dat is niet nodig

bedankt

Melvin

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet toch ergens bij een gamepc de warmte kwijt....

Nogmaals het is niet echt een game pc ik speel alleen het spel minecraft erop ( recommene 1gb. 512 videocard ) dus zo'n moeite heeft ie daar denk ik niet mee
Toch bedankt voor je reactie mischien laat ik hem toch extra koelen

Bedankt

@Lutz: Dit is niet bepaald een game-pc. Gewoon een budget systeempje. Niet meer en niet minder. Extra casefans is overbodig.

Bedankt vind u dat het toch wel een aardige pc is voor dat geld ?

Bedankt

Op zich niets mis mee.Maar zoals gezegd:een simpel pc-tje.Geschikt voor huis ,tuin en keuken gebruik en een simpel spelletje.Ik ga er wel vanuit dat dit nieuwe onderdelen zijn!!
Zo niet dan is prijs te hoog.

Nee alleen voor minecraft mischien kan je de specs opzoeken als dat niet teveel moeite is want zal wel rot zijn als ik het zo alsnog niet kan draaien

Bedankt

Deze pc voldoet aan de minimale eisen voor Minecraft.Hij is dus speelbaar maar niet op High.

Vraag als Moderator:Zou je gebruik willen maken van de knop "Reageer op vraag" of "Snel reageren".Nu quote je telkens je voorganger.En dat is niet nodig.

Nou dit zie ik als vraag opgelost naja nog. 1 vraagje waarom niet op high ik heb 4gb ram en 1gb videokaart ? Toch heel erg bedankt en sorry van die qoute knop

Sorry hoef je niet te zeggen;)

Waarom niet op high? Omdat de 9400 videokaart die erin zit niet een echte gamerskaart is. Het aantal mb's zegt in feite verder niets hoe een kaart in game zal presteren. Daar komt meer bij kijken.Maar...voor Minecraft zal het best goed speelbaar zijn.Er is dus een verschil tussen goed en uitmuntend.;)

Staat mij nog de vraag of dit allemaal nieuw is.Denk van wel.

Kijk ik heb nu een flut laptopje en daar lagg ik heel erg mee op minecraft en dat wil ik echt niet

Mag wel even zeggen dat ik heel tevreden ben over dit forum en de mensen

Minecraft gaat echt wel beter lukken hoor.;)

Dank je wel voor compliment aan het forum:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan