Mijn nieuwe router werkt niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mootjuh007

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Hallo ,

Ik heb een oude router die werkt niet meer zo goed dus vandaar heb ik een nieuwe linksys router gekocht van cisco maar ik krijg hem niet werkend ik heb alles goed aangesloten en opeens als ik de oude aansluit krijg ik helemaal geen internet meer ( ik heb het oude router gereset maar doet nog niets )

Wie kan me helpen ?

Alvast Bedankt

linksys router he..

Ook problemen mee gehad vorig jaar. Is het gewoon ook gelijk een switch?
In ieder geval wat zou kunnen werken is de modem 15 seconden eruit halen en dan er weer in steken. Weet alleen niet meer precies hoe het in zn werk gaat of de router ook eruit moet. Anders moet je even proberen alles down te brengen, router & modem, en dan modem na 15 sec erin en daarna router na 10 sec erin.
Ik geloofde het eerst ook niet, bij mij werkte het wel.
Anders zou je altijd nog kunnen kijken in het setup van je router.
Gewoon bij internetexplorer: 192.168.1.1 intypen. Bij wachtwoord moet je dan admin in typen. Dan kom je in je setup van je router. Misschien dat je daar nog iets kunt.
Hoop dat je er wat aan hebt.

Grtz,

Jiioo

Hallo ,

Ik heb een oude router die werkt niet meer zo goed dus vandaar heb ik een nieuwe linksys router gekocht van cisco maar ik krijg hem niet werkend ik heb alles goed aangesloten en opeens als ik de oude aansluit krijg ik helemaal geen internet meer ( ik heb het oude router gereset maar doet nog niets )

Wie kan me helpen ?

Alvast Bedankt

Welke provider?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan