Mijn nieuwe site

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Hallo

ik heb een site gemaakt en wil even weten wat jullie er van vinden. Ben er nu een tijdje mee bezig, maar wil nu jullie mening wel eens weten!;)

Niets op aan te merken. Ziet er prima uit.
:thumb: :thumb: :thumb:

Guus.

Euhm? Kan aan mij liggen... maar over welke site hebben we het hier? :rolleyes:

Geplaatst door Smartguy
Euhm? Kan aan mij liggen... maar over welke site hebben we het hier? :rolleyes:

Mja, wist ik in het begin ook niet, maar ik denk deze

Magoed, ziet er opzich goed uit, ik zou alleen de oneffenheden in het plaatje even weg soepen. :)

Top hoor

De kleuren en de layout zijn super en je ziet ook op wat voor pagina je zit.

Alleen misschien moet je nog je meta code's invullen op trefwoord en info.

<meta name='Keywords' content='bla, bla, bla'>
<meta name='Description' content='en hier een verhaaltje'>

Toppertje.......

Oww, dat is jammer, hier ben ik wat minder positief over. :p

De kleuren mogen wel wat minder vel. Dit is gewoon niet mooi, straalt geen rust uit (wat het eigenlijk wel zou moeten doen, druk mag ook, maar dan op een mooie manier)

Lettertype vind ik niet mooi. Ik zou Arial ofzo gebruiken.

Frames zijn eigenlijk historie (hoewel ik mijn eerste site ook in frames maakte) Je kan beter gebruik maken van div's en tables.

Succes nog

Ja klopt maar het zijn Suske en Wiske lettertype. Dat hoort er gewoon bij vind ik :D maar misschien kun je die niet zien, want je hebt ze waarschijnlijk niet geinstalleerd. Ik heb het met WEFT geprobeerd maar dat lukte ook niet :rolleyes: . Maar ik vind frames ook een beetje saai worden. Ga nu proberen iets met fireworks of Flash te maken. Bedankt voor de reactie :thumb:

Mja, lettertype die jij gedownload heb werken bij andere inderdaad niet en ik denk ook niet dat je ze makkelijk zover krijgt om de bezoeker die lettertype te gaan installeren.

Maarja, het is altijd leuk om een beetje te kl*ten met websites maken. Werkt verslavend.

Succes nog

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan