Mijn nieuwe website: bdevstudio.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hoi!

Ik zou graag wat commentaar horen over mijn website... dit is de link!

De website werkt hier goed in zowel Firefox als Chrome, en met behulp van het CSS3PIE project redelijk in Internet Explorer, hoewel in IE jquery niet volledig meer werkt... :D

Alvast bedankt! :thumb:

Okay, snelle analyze: prima.

Wel jammer van de jQuery (mischien wist je het al, ik houd niet van jsLibs). Zie deze attachment: daar ging je supersnelle pagespeed: bdev_20110223.jpg

Mischien een idee om de IE-specifieke troep van je CSS in een conditional-comment te gooien, zodat dit soort dingen niet tussen je 'normale' CSS staat:
Code:
div#bodymenu div#bm1.active a {
 font-size: 16px;
 behavior: url('./system/PIE.htc');
}
div#bodymenu div#bm2.active a {
}
div#bodymenu div#bm3.active a {
}
div#bodymenu div#bm4.active a {
}
Een lege <h1> is niet echt strak:
HTML:
<h1></h1>
dus dat kan je maar beter weglaten!

Oh, en dan natuurlijk nog de niet-valide HTML (CSS is ook niet valide, maar dat was te verwachten).

:thumb:

mijn cijfer: een 6!
Pfff, een 6, en dan toch zeggen mooie site, en een zeer mooi meu....?!

[edit]oh, mischien een idee om de footer *net* iets donkerder te maken, ik zag m bijna over 't hoofd.[/edit]

Ik vind het een mooie site, zeker meer waard dan een 6 :)
De footer is inderdaad "goed" verborgen. Als That Guy niets gezegd had hierover, had ik de footer ook niet eens gezien.
DE site ziet er fris uit en is erg eenvoudig/ makkelijk voor de bezoekers.
De site lijkt makkelijk te indexeren door zoekmachines, echter mis ik de keywords en een eventuele beschrijving.

voorbeeldje: http://www.google.nl/#sclient=psy&hl=nl&safe=off&q=bdevstudio&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=b1c681fecb0be6b9

Hier valt meer uit te halen ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb de genoemde puntjes verbeterd... De footer zag er hier goed uit maar ik heb mijn scherm vrij donker ingesteld... toen ik bij mijn broertje keek zag ik dat het inderdaad te licht was...

Verder ga ik het ontwerp nog een stuk verder doorontwikkelen... Dus voorlopig zal ik aan de site zelf niet veel meer veranderen.

Ik mis een titel of kop ofzo boven aan?
de pagina springt bij mij bij de wat / hoe / contact menu een stukje naar rechts (tov. de home page), komt waarschijnlijk door de scrollbalk.
en ik zou zorgen dat de footer bij de contact & hoe pagina helemaal onderaan mijn scherm staat ipv. gewoon na de tekst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan