mijn nieuwe website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Bedankt voor al jullie reacties.
Ik ben er eindelijk achter wat er gebeurde. Mijn vriend heeft gisteravond op de ftp gekeken en het bestand stond er wel en ook met de naam die ik steeds opgaf. Maar op de een of andere manier kon dit bestand alleen aangeroepen worden als "hyperlinks[1].css". Erg vaag.
Maar nu heb ik een compleet nieuw .css bestand aangemaakt en nu werkt het gelukkig wel goed. Websites maken kan mijn vriend niet maar van dit soort dingen heeft hij gelukkig des te meer verstand. En wij maar zoeken in de codes en waar het geplaatst was.

Nu ga ik waarschijnlijk nog wel veel meer vragen op het forum zetten om mijn website verder te ontwikkelen. Ik heb alleen maar kennis van html en ik merk dat dat veel beperkingen met zich meebrengt. Maar de eerste hobbel is in ieder geval genomen. Misschien kan ik trouwens de eerste vraag hier al wel kwijt. Ik wil ook iets met een soort forum maken en eventueel iets waarbij men moet inloggen. Is dat iets wat te maken heeft met Java of PHP? Of zit ik dan in totaal de verkeerde hoek?

Alvast bedankt.

Bobbie75

Hoi,

Oke, hartstikke bedankt. Ik ga het uitzoeken en uitproberen.

Groetjes,
Bobbie75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan