Mijn NIntendo Ds Website En een leuk Forum !! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangstaa

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Laatst bewerkt door een moderator:
- ik weet niet wat die #06 #07 etc betekenen

Welcome To The #07Nin#07Ten#06Do#07 DS Crew

- Als ik naar reviews ga, ben ik de helft van het menu aan de linkerkant kwijt.

- Geocities = reclame = ergenis van bezoekers

- Je forum ziet er goed uit, maar je zou het logo linksboven eens kunnen veranderen.

Voor de rest. Veel succes met je site en forum :thumb:

- Site is erg traag, neem echte hosting met een .nl domein en je wordt veel serieuzer genomen.
- Irritante banner
- Lettertype >> Times New Roman?? Dat is geen lettertype voor een website.
- Waarom zo'n lang content vak als er amper wat staat?
- Saaie achtergrond kleur.
- Standaard logo /style op het forum...

Sorry, vind het niks.

wat een verlepte site om te bekijken.
Ten eerste was het begin niet echt fijn. OMdat ik pas laat achter was waar ik op moest klikken + dat het vrij irritant is om eerst te klikken om binnen te komen.

Als je echt wat wil, maak dan zeker een strak design. En geen rare kleuren zoals bij iedereens eerste html website. En natuurlijk genoeg informatie.

Trouwens, je KAN er echt een leuke site van maken. Leuk onderwerp, geeft je veel mogelijkheden.

Schrijf voor jezelf eens op waar je aan denkt bij het woord Nintendo. Denk aan kleurgebruik, figuren (Mario?) etc en maak met die informatie een layout.

Ik zie al een hele layout voor me hoe ik zoeits zou maken..... :D

Hou het een beetje speels, maar niet _te_.. als je de grens tussen strak en toch een beetje speels weet te vinden ben je goed bezig ;)

hmm

jah idd zit er ook nog dom uit maar ik wil eigenlijk meer members op mijn forum zodat het er niet zo saai is.. maar dat kan alleen met meer members snappie? :) maar k zal aan de layout denken :) :thumb:

bedankt voor deze tips:) zal er gebruik van maken

Re: hmm

Geplaatst door gangstaa
jah idd zit er ook nog dom uit maar ik wil eigenlijk meer members op mijn forum zodat het er niet zo saai is.. maar dat kan alleen met meer members snappie? :) maar k zal aan de layout denken :) :thumb:

bedankt voor deze tips:) zal er gebruik van maken

Nou, eigenlijk zou je eerst een goedwerkende website moeten maken met een mooie layout, wat nuttige informatie etc etc zodat hij helemaal af is en hem dan pas online zetten.

Nu denken bezoekers ook van : "Hier kom ik nooit weer". Tenminste, dat was mijn eerste gedachte wel.

Maar iig succes :thumb:

Re: hmm

Geplaatst door gangstaa
jah idd zit er ook nog dom uit maar ik wil eigenlijk meer members op mijn forum zodat het er niet zo saai is..
Voor wat hoort wat. Doe wat moeite, krijg je er waarschijnlijk bezoekers voor terug :)

En ik vind 't ook zwaar hopeloos zoals 't er nu uit ziet, ja.

Ennuh, telkens wanneer ik op "home" klik, gaat de teller van het aantal bezoekrs omhoog.... Vreemd, want m'n ip wijzigt niet in die tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan