mijn oude email

Status
Niet open voor verdere reacties.

ali1967

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
22
hallo
ik had een pentium III sinds 2000 met heel veel blangrijke emailen ,
ik heb vorige jaar een nieuw pc gekocht met outlookexpress en win xp daarin met zelfde email adress ,maar ik kan mijn oude emailen niet meer vinden ,alleen nieuw emailen komen naar mijn inbox.hoe kan ik mijn alle emailen die heb ik nooit verwijderd weer terug vinden.
weet iemand een oplossing?
alvast bedankt.
 
Ga naar je oude pc en maak een backp up van je emails met: http://www.inachis.com/index.htm. Hiermee wordt het bestaande bestand, gecomprimeerd en wel, opgeborgen in een backp bestand. Nu kan je dit bestand overbrengen naar je nieuwe computer en daar de restore doen. Dan heb je al je oude emails terug, maar.... Het overschrijft daarbij wel de emails die je nu al op je nieuwe computer hebt.
Joop
 
Je kunt ook even met zoeken alle .dbx bestanden opzoeken en kopieren naar de nieuwe computer.

Daar kun je ze in outlook express met importeren toevoegen :)
 
bedankt voor snelle reactie,maar
ik heb mijn oude pc niet meer,
ik heb wel een par keer WIN opnieuw geinstalleerd door andere problemenop mijn oude PC,sinds vorige jaar die heb ik nieuw PC gekocht ik gebruik mijn PEN III niet meer ,maar harde schijf van mijn oude PC gebruik ik nogsteeds als tweede HD in mijn nieuw computer alleen voor gewoone bestanden en fotos ,muziek ...,dus staat geen OS op deze HD,
als ik een HD formateerd ,alle emails op HD wordt verwijderd?
alvast bedankt
 
ALs je de oude harde schijf helemaal geformatteerd hebt en niet eerst een backup hebt gemaakt, dan ben je inderdaad je emails kwijt.

De emails stonden nl als .dbx bestanden in een submap van de map c:\documents and settings\hierjegebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities

Ik ben dus bang dat je je oude emails niet meer terugkrijgt dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan