Mijn 'oude' mail van Outlook op PC1 naar Thunderbird op PC2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jodelahanneke

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2013
Dag beste mensen!

Ik heb een nieuwe computer (Levono G710) waarop ik Thunderbird heb geïnstalleerd (laatste versie neem ik aan, net deze week gedaan). Op mijn oude laptop (HP pavilion d6000) heb ik outlook staan (2003 of 2007). Daar staat veel mail in die ik niet kwijt wil.

Hoe kan ik deze mailberichten op mijn nieuwe laptop krijgen, het liefst in Thunderbird, maar in ieder geval 'terugvindbaar'?? Ik ben een leek, dus graag in lekentaal uitleg als het kan :confused:

Dank vast! Jodelahanneke

Hoi,

Dit lijkt mij een duidelijke uitleg en anders deze even volgen

Laatst bewerkt:
Dag Modag,
Dank je wel. Dit snap ik ;) ga ik eerst doen en dan kijken of ik dat bestand ook in Thunderbird kan inlezen...

Doei!

Oh! Nu vind ik op de Help van thunderbird het volgende:
"PST-bestanden importeren

Thunderbird kan geen op zichzelf staand PST-bestand importeren. Het importeren van e-mail uit Outlook werkt door gebruik te maken van het Outlook-programma voor het aanleveren van de losse e-mailberichten, niet het onderliggende PST-bestand. Als u naar Thunderbird overstapt en geen exemplaar van Outlook meer kunt gebruiken, zal het nodig zijn om al uw bestaande PST-reservekopiebestanden naar Thunderbird te converteren zolang u nog toegang tot Outlook hebt op dezelfde computer als waarop Thunderbird zich bevindt. "

Dit begrijp ik niet helemaal, want het lijkt alsof er een tegenstelling staat: het kan niet, maar het kan wel als je nog toegang hebt tot outlook op dezelfde computer... dat begrijp ik niet. Iemand? Modag? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan