Mijn pc crashd bij gaming en andere zware programma`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

yourname181

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
hallo,

ik heb echt een heel erg groot probleem en dat kan ik niet met mijn kennis oplossen dus moet ik de hulp in roepen van jullie de proffesionals :)

Probleem:ik heb juist ddr2 sdram gekocht 4 gig en darom moest ik mijn pc opnieuw instaleren omdat ik een 68x versie draaide vna xp
daarmee draaide alles goed maar nu heb ik een 64x versie van vista home premuim erop staan er crashd ie bij games zoals call of duty 4 enz.. mijn pc specs:
-asus P5v-VM SE DH moederboard
-4 gig ddr2 sdram
-core 2 duo prossecor per core 2.2 ghz.
-xfx 9800gtx+ XXX edition
-160 gig sata HD

ps:de caghe of hoe je dat schrijft leeghalen hielp ook niks.

zouden jullie mij hier mee kunnen helpen pls :(
alvast bedankt:thumb:

slechte processor in vergelijking tot de rest... (vind ik), heb je al naar de temperaturen gekeken?

Vista loopt misschien wat zwaarder waardoor als je het spel te hoog hebt staan hij warm kan worden en hierdoor kan vastlopen. Dit is het enigste wat ik weet waardoor computers vastlopen onder games. (zeg niet dat er niet andere dingen aan de hand kunnen zijn, maar dit komt vaker voor)

dat zou kunnen maar dat heb ik al gemeten met asus probe alleen mn fan liep niet goed enzow ik ben nu aan het proberen om zo naar 64x xp over te schakele anders zou ik het echt niet weten

hmm over dat spel dat dat te zwaar loopt lijkt me sterk want ik heb op dat spel ok mn decals super low staan en de rest staat ook op zijn lowst

heel erg bedankt meneer voor de informatie ja had gelijk over dat ik eens moest kijke naar mijn temperaturen kwam er toen achter dat mijn v-core TE laag was bedankt vista is dus niet echt iets voor mij:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan