Mijn PC doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

famvanlohuizen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Na de verhuizing doet mijn PC het niet meer

Na alle dozen en dergelijke opgeruimd te hebben probeer ik mijn desktop weer op te starten.
Helaas gebeurt er op het draaien van de diverse fan's helemaal niets, geen beeld maar ook geen piepgeluiden.
Wie geeft mij de gouden tip?????

Is het mogelijk dat de pc van binnen beschadigd is? Wat zit er allemaal in je pc, cpu, mobo e.d?
Blijven de fans op 1 toon zoemen, om 't zo maar 's ff te zeggen?

Het lijkt vanbinnen onbeschadigd. Het is een P4i45GV moederbord van ASRock. De fans (CPU en voeding) draaien constant.

is de speaker goed aangesloten? :rolleyes: kweet 't niet hoor! maar als dat maybe niet zo was konden we miss wat verder komen mbv de piepjes!
misschien kan j nog even de inhoud van je pc checken of alles goed gemonteerd is, en of er niets los gegaan is. Heb je toevallig een reservevoeding bij de hand?

Laatst bewerkt:
Ook de speaker lijkt normaal aangesloten. De laatste dag voor dat alles ingepakt werd deed de PC het normaal. Soms moest ik echter het beeldscherm aan en uit zetten om beeld te krijgen. Helaas hielp dat na het verhuizen niet.

Probeer eens een andere voeding! Als j die tenminste bij de hand heb, anders kan j d'r maybe eentje van een buurman ofso lenen!

Vandaag heb ik alle onderdelen uit de PC gehaald en alle stof ed verwijderd. Daarna alles weer in elkaar gezet en tot mijn grote opluchting :) doet de PC het weer als vanouds.
Hartelijk dank :thumb: voor alle moeite.

MVG Bertus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan