mijn pc doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

iefen

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
ik heb een probleem met mijn pc:

wss is mijn beeldscherm aansluiting op mijn moederbord stuk dus toen heb ik een aparte video kaart gekocht en nu d'r ingezet(in die zwarte slot) maar mijn beeldscherm doet het nog steeds niet.
ik heb het met 2 verschillende beeldschermen geprobeerd maar t werkt gwn niet

iemand een oplossing?
als ik op mijn lcd scherm aansluit zecht hij "no video input" en als ik t op een normaale beelbuis ding doe dan is het lampje oranje i.p.v groen

oja:
ik heb de
sapphire X1550
sapphire-ati-radeontm-x1550.497031.jpg

@plaatje; maar dan nog met een blauwe beeldscherm aansluitning(op het plaatje staat zonder)

hoe weet jij dat die aansluiting op het mobo kapot is?

je moet proberen de drivers te installeren.

mijn drivers van mijn moederbord kan k niet vinden k weet niet van welk merk t is enz.
en tt is een beetje lastig zoeken als je geen beeld heb. ik heb ook al geprobeerd mijn driver cd van mijn videokaart er in te doen en dan opstarten. maar dat werkt ook niet

nee dat bedoel ik niet.

al met een ander beeldscherm geprobeerd?

misschien is je beeldscherm wel kapot

ja ik heb het met 2 vershillende beeldschermen geprobeerd

drivers voor de nieuwe Videokaart geinstalleerd??

Videokaart op de moederbord in de BIOS uitschakelen...

ja maar ik heb toch geen beeld
en voor die nieuwe videokaart heb ik een driver cd gekregen en geprobeerd daarvanuit optestarten maar dat lukte niet

krijg je hellemaal NIETS te zien tijdens opstarten van je PC, ook niet als je even beeldscherm op je oude videokaart aansluit?

dan is heel lastig, ik neem aan dat je ook met andere video kabel geprobeerd heb.
Ik weet niet of je ook PIP signaal van de BIOS hoort tijdens opstarten...
Misschien dat BIOS resset zou helpen (kleine kans)

ja 2 verschillende beeldschermen= 2 cershillende kabels

ik weet niet hoe dat piepje klinkt
en hoe moet ik reset doen als ik niets kan zien

resset van je BIOS doe je met een jumpertje op je moederbord, staat in omschrijving van je MoBo welke nummer is dat.
En de pipje klinkt echt als een "PIP"

t is al verholpen k had net een nieuwe geheugenmodule gekocht/ingebouwd en die blijkt iets te hebben waardoor mijn beeldscherm niet wou werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan