Mijn pc doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilnaad

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Heejh,

hier ff mijn systeem:

moederbord: Asrock P4i65G
videokaart: MSI 7600GT 256
proccesor: Pentium 4 Dual core 3,2GHZ
geheugen: 2x Kingston Valueram 512MB ddr1 (tot 1GB)
HDD : Seagate 320GB 7200RPM
voeding: 350Watt

Ik heb deze pc ongeveer een half jaar en hij heeft altijd goed gedraait, alle games op high zoals: BF2, Call of duty 2 enz.. hij draaide als een zonnetje.

van het ene op het andere moment was mijn pc heel sloom, ik denk dat zal wel een virus zijn. Ik alles gereset en windows opnieuw geinstaleerd. Daarna al mijn drivers netjes geinstaleerd nieuwe games enzo.

Alleen hij draaide nog steeds heel langzaam, Allemaal blijven hangen tijdens games enzo, zels spelletjes op het internet, hier klopt iets niet.

Dus ik allernieuwste drivers gedownload van de fabrikant sites. Helaas dit werkt ook niet. Toen heb ik alle oude drivers gedownload, Dit werkte ook niet.

Misschien dat er tijdens de windows instalatie iets fout ging, dus ik alles nog een keer van voor af aan geprobeerd, maar helaas nog steeds heel langzaam. Ik heb alles in de instellingen nagelopen en gecheckt of het nog 100% werkt.

Nu snap ik er zelf geen ene **** meer van. Mijn vraag is dus waar zou dit dan wel aan kunnen liggen

Bij voorbaat dank,

Mark Jongeneelen

misschien moet je even de kast open maken. Kijk dan of de ventilatoren niet verstopt zijn. Dit kan er voor zorgen dat de temperatuur te hoog oploopt. Dus verwijder al het stof voorzichtig en kijk dan of het beter gaat.

nee helaas het werkt niet, ik heb het van de week al geprobeerd, maar nu heb ik er ook miin proccesor koeling eraf gehaald en beter schoongemaakt dan vorige keer maar dit heeft ook niet geholpen, hij is wel gezakt 1 of 2 graad maar het haalt niks uit.

Heb je al op virus gescand en ook op spaware, gescand.

Nee dat werkt niet, ik heb hem 2x gereset waardoor dus alles al weggegooid werd, ik heb voor de zerkeheid nu ook nog ff avg virus en anti spyware laten draaien maar die zeggen dat het goed is.

probleem verholpen,

nieuwste drivers van videokaart heeft geholpen

_________TOPIC CLOSED_________

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan