Mijn pc en wat kan ik mischien beter doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De lijst ziet er goed uit, alleen zou ik een ander merk HDD kiezen, Toshiba-HDD's staan niet bepaald bekend om hun betrouwbaarheid. Ik zou een WD of Seagate kiezen.

lijkt goed zo.

ikzelf heb prima ervaringen met toshiba, maar het budget laat inderdaad een duurdere schijf toe

Nou... met het besturingsprogramma word het best prijzig, want ik heb maar 690 als budget

Je kende toch iemand die een student in NL is? Dan heb je Windows 8.1 pro voor €60

Hoi,

Als ik jou was zou ik even wachten met de ssd denk dat je beter even je geld in een betere videokaart kan steken je kan altijd later nog een ssd erbij zetten tevens heb je voor 1333 Mhz geheugen gekozen ook deze zou ik even naar de 1600Mhz doen alle beetjes helpen dus zou ik het zo doen.
Las in je andere topic dat je ging bestellen hoop dat je het nog niet gedaan hebt.

Is dat alles wat ik nodig heb om die pc in elkaar te zetten? (Besturingsprogamma ga ik ook nog kopen)
Heb ik geen cpu koeler nodig?
Of koelpasta?

Dus als ik er nog een besturingssysteem bij koop en een dvd driver (zou je die ook voor mij uit kunnen kiezen?)
Kan ik dan gwn aan de slag en krijg ik geen onverwachte extra kosten

En als ik die van jou zal nemen hoe kan ik dan nog wel wat geld besparen?(het valt namelijk buiten me budget)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je deze dvd-speler erin bouwt en de koeler zit bij de processor en meestal zit daar een koelpad op de koeler dus windows erbij en gamen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dus je zit 50 euro boven je budget gezien je eerste bericht misschien even door sparen en anders toch je nicht vragen voor de studenten versie windows daar zit de 50€.
Anders lever je veel in en daar krijg je denk ik spijt van

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan