Goedendag, ik heb ineens een probleem met mijn pc, hij gaat ineens niet meer aan
Het gebeurde toen ik even de airflow van mijn pc ging kijken,ik had alle stroom erafgehaald, en me zelf ontladen.Ik zat eigenlijk nergens aan behalve de bedrading die ik even een beetje opzij deed van de videokaart.Daarna sloot ik de pc weer aan,alles werkte gewoon normaal volgens mij, ik deed alle kabels erin, ook die van mijn icybox externe hardeschijf die ging ook gewoon zoemen,moederplank ook gewoon groen letje,maar hij gaat gewoon niet aan als ik op de powerknop druk.Ik heb gegeken of alles goed aangesloten was naar mijn mening wel, nou heb ik niet zoveel verstand van computers, ik doe ict maar ik ben nog een groentje
Als alle bedrading goed zit dan zou het denk ik de voeding zijn maarja? Ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen
mvg Richard
System:
Asus p5w DH Deluxe
Intel core 2 E6600
2*kingston ddr2 ram 800mhz (2gb)\
Ati Radeon X1900XTX
670 w voeding (weet even niet wat voor)
2*250gb Seagate harde schijf (500gb)
dvd rom
dvd rw
Thermaltake Aquila Behuizing
als ik iets vergeten ben zeg het dan even a.u.b ben beetje stoned

Het gebeurde toen ik even de airflow van mijn pc ging kijken,ik had alle stroom erafgehaald, en me zelf ontladen.Ik zat eigenlijk nergens aan behalve de bedrading die ik even een beetje opzij deed van de videokaart.Daarna sloot ik de pc weer aan,alles werkte gewoon normaal volgens mij, ik deed alle kabels erin, ook die van mijn icybox externe hardeschijf die ging ook gewoon zoemen,moederplank ook gewoon groen letje,maar hij gaat gewoon niet aan als ik op de powerknop druk.Ik heb gegeken of alles goed aangesloten was naar mijn mening wel, nou heb ik niet zoveel verstand van computers, ik doe ict maar ik ben nog een groentje

mvg Richard
System:
Asus p5w DH Deluxe
Intel core 2 E6600
2*kingston ddr2 ram 800mhz (2gb)\
Ati Radeon X1900XTX
670 w voeding (weet even niet wat voor)
2*250gb Seagate harde schijf (500gb)
dvd rom
dvd rw
Thermaltake Aquila Behuizing
als ik iets vergeten ben zeg het dan even a.u.b ben beetje stoned