mijn pc hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kattler

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik heb nu al een tijd last van een haperende pc, het gebeurt bijna altijd als ik een spel speel of een video bekijk. Het haperen duurt ongeveer 30 seconden en dan loopt alles weer zo'n 30 seconden goed. Ik denk dat er een probleem is met mijn intern geheugen omdat bij taakbeheer staat dat het cpu-gebruik tijdens het haperen zo'n 70 procent is. Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?

Heb je een losse videokaart of heb je een onboard videokaart?
Als je een vaste losse videokaart hebt raad ik je aan om je drivers installeren.

Zet ook je systeem ff erbij.

SUC6:thumb:

Laatst bewerkt:
@uzi18
ook bij een On-Board kaart moeten de drivers geinstalleerd worden (mochten deze nog niet geinstalleerd zijn)

Ik heb m.b.v. driver detective altijd mijn drivers up to date, ik heb een nvidia geforce 7600 GT 256 mb, AMD athlon 64 x2 dual core processor 4200+ en 2048 mb ram

En wordt de videokaart niet te warm? Het kan ook aan de voeding liggen.
Wat voor moederbord heb je?

Ik weet eerlijk gezegd niet welk moederbord ik heb, en ook niet waar ik dat kan vinden :o. Maar ik keek net aan de achterkant van mijn pc en het blijkt dat de ventilator van mijn voeding niet meer draait en dat de bovenkant van de pc nogal warm is. Zou dit het probleem ervan kunnen zijn?

met dit programma kom je er wel achter

De kans is groot dat de oorzaak is. Zit er veel stof in je ventilator ?zo ja, ga er met je stofzuiger er over heen.

Laatst bewerkt:
Ik heb het gevonden,bedankt. Ik heb een Asus M2V-TVM. Maar ik heb even bij de voltage, temperatures and fans, en ik zag dat de temperatuur rond de 60 graden ligt, en als ik het mij goed herinner hoort een pc een temperatuur van rond de 40 graden te liggen. Dus ik denk dat ik morgen maar even langs de mycom ga en ik hoop dat er nu niet een hele nieuwe voeding in moet. Maar denk iemand dat dit mijn probleem op zal lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan