Mijn PC is sloom, te weinig fysiek geheugen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

corrnee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2014
Hallo,

Voordat ik mijn probleem verkondig wil ik even zeggen dat ik niet heel erg veel verstand heb van computers, ik weet de basis. Niet veel meer dan dat.

Het probleem is dat ik een paar weken terug een HP met een AMD A8 6410, 6 GB werkgeheugen, 512 GIG heb gekocht maar alsnog erg traag is. Het heeft een quad core processor 2.0-2.4 (met turbo) ghz. processor, dus daar zal het niet aan liggen (aangezien ik eerst een intel pentium met 2 ghz had die haast sneller is als deze qua games). Als ik bij taakbeheer onder fysiek geheugen kijk, zie ik dat een spel dat 1 GB geheugen gebruikt al rood aangegeven is. Ik weet niet precies wat het inhoud maar ik vermoed dat mijn fysieke geheugen op een of andere manier te laag is. Ik zou graag tips / een oplossing willen.

Bedankt alvast!

PS. Het irriteert me vooral als ik game, ik had eigenlijk meer verwacht van deze laptop.

zou je dit programma willen downloaden en dan een screenshot plaatsen ---> link
dan krijg ik wat meer info over je pc, want met de gegeven info kan ik niet veel

Laatst bewerkt:
@granitk ik vind dit een goed idee kunnen we dit mss ergs zetten op dit form

groet arjan

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier zijn mijn specs:
Specs.jpg

Hij zegt nu ook dat de schijf 100 % gebruikt, het geheugen staat nu in ieder geval op 36%

Oke welk spel wil je spelen en kan je nog eens op grafisch klikken en dan weer een screenshot plaatsen

Ik speel spellen zoals APB (ik speel alles op de laagste standen). Grafische specs.png

je laptop zou het net moeten aankunnen op minimum settings. ik heb even de slechtste radeon r5 m gpu gepakt om het te controleren, want ik weet nog steeds niet welke gpu je precies hebt

Heb je de drivers geüpdatet?
Staan er misschien veel processen open tijdens het gamen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan