mijn PC "lagged" elke minuut.

Status
Niet open voor verdere reacties.

niensie

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
hallo,

Ik heb een probleempje met mijn pc, ik game opzich best wel veel en daarom vraag ik ook naar een oplossing.
mijn probleem is dat mijn pc begint te "laggen" elke minuut als ik bijvoorbeeld online game.
ik heb op internet al een beetje gezocht en daar las ik nogal vaak dat zoiets komt doordat Windows (7) elke minuut zoekt naar een betere verbinding.

ik weet nog of mijn pc specs er iets mee te maken hebben maar iig hier mijn specs:

- Nvidea GeForce G210
- Intel Dual Core E5300 2 x 2.6 ghz
- 4096 Mb DDR2-RAM
- Windows 7 Home-Premium
- linksys wmp54g

Bijvoorbaard dank

Laggen kwa internet verbinding of kwa fps (frames per second) lagg?

Lucas

Laggen kwa internet verbinding of kwa fps (frames per second) lagg?

Lucas

internet verbinding. want op servers waar fps max 250 is heb ik ook 250 dus daar licht het niet aan er er staat altijd dan inbeeld iets van internet connection corrupted of zo..

ik las wel op een site iets over drivers installeren van een ralink RT2500...
heb ik geprobeerd het werkte totdat ik opnieuwe opstarte of de volgende dag de pc weer aanzette..
dan liep de pc vast.. nu niet meer.

ik heb het bij elke game die ik speel en ik had een youtube filmpje van vista anti lag, waarin te zien was dat je bij de cmd command
ping -t google.com deed je je ping zag en steeds om de minuut schoot ie uit naar getallen boven de 1000 ms.
dat probleem had ik ook maar niet meer toen ik het met de ralink driver probeerde.

ik heb nu weer de oude drivers dus ik ben nog niks opgeschoten.

ik speel nu voornamelijk cod 2 en 4 maar daar heeft het denk ik niks mee te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan