mijn pc loopt regelmatig vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

100tibor

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
ik zit met het irritante probleem dat mijn computer regelmatig vastloopt
met vastlopen bedoel ik dat ik de muis nog wel kan bewegen een zandloper weergeeft op het hele scherm behalve op de onderste blauwe start balk en de boveste titel balk daar geeft hij een gewone cursor
er reageert dan geen enkel scherm meer en als ik het wanhopig probeer ts sluiten dan beweegd de muis ook niet meer

en dat is telkens als ik bijvoorbeeld msn en internet tegelijk op heb staan en soms ook nog windows media player

het is begonnen sinds ik een keer runescape heb gespeeld

heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn van dit probleem?
als je informatie nodig hebt om mijn vrage te kunnen oplossen moet je het me maar vragen

Je zou kunnen beginnen met Systeemherstel . Kies een datum voordat je RuneScape speelde.

dat zou mischien wel kunnen lukken maar ik moet nog veel leren qua computers enzo...

dus hoe doe ik een systeem herstel?
en wat gebeurd er dan presies?

Dan worden alle software matige instellingen terug gezet naar hoe ze waren op het gekozen datum.

Systemherstel start je zo:

Start -> Alle Programma's -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel.

Bij Systeemherstel wordt de software op de PC teruggezet naar 'oorspronkelijke' instellingen.

Probeer het zo eens :

> staat voor 'ga naar'

Start > Alle Programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel

Volg nu de aanwijzingen in het geopende venster.

Je kunt het! :thumb:

Dan worden alle software matige instellingen terug gezet naar hoe ze waren op het gekozen datum.

Systemherstel start je zo:

Start -> Alle Programma's -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel.

Als ik dit eerder had gezien ........... :(

Bedankt, Probleempjes !

je moet dan uiut zo een kalender een vetgedrukte datum kiezen maar alleen de datum van vandaag is vetgedrukt

je moet dan uit zo een kalender een vetgedrukte datum kiezen maar alleen de datum van vandaag is vetgedrukt

Jammer! Zorg er wel voor , dat Systeemherstel weer wordt ingeschakeld.
Systeemherstel inschakelen : rechtsklik Deze Computer > Eigenschappen > kies voor Systeemherstel > inschakelen.

Je zou nu CCleaner - de opties 'Cleaner' en 'Registry' - kunnen proberen : http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan