Mijn PC maakt Heel veel lawaai

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario13

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Ik weet niet waar die geluid vandaan komt , het is een packard bell Computer
Maar elke keer als ik een spel speel maakt hij heeeel veeel lawaai :confused:

ik heb
amd anthlon (tm) 64 2x dual core processor 4400+
3gigabyte ram

en kun je het geluid ook beschrijven.

waarschijnlijk heeft je computer bij het spelen van een spel veel geheugen nodig waardoor de koeler sneller gaat draaien, je kunt dit even testen door de koeler iets losser te zetten ( misschien raakt je koeler wat ) of even een andere koeler erin te zetten. Dit kun je proberen bij de koeler op je koelblok van de processor of bij de koeler die achterin je kast zit.
Als dat niet helpt heb je een probleem met je software, je kunt dan het beste even speedfan downloaden en dan als je het spel gaat spelen je koelers op het zelfde tempo laten draaien als je geen spel speelt.

Succes!

waarschijnlijk heeft je computer bij het spelen van een spel veel geheugen nodig waardoor de koeler sneller gaat draaien, je kunt dit even testen door de koeler iets losser te zetten ( misschien raakt je koeler wat ) of even een andere koeler erin te zetten. Dit kun je proberen bij de koeler op je koelblok van de processor of bij de koeler die achterin je kast zit.
Als dat niet helpt heb je een probleem met je software, je kunt dan het beste even speedfan downloaden en dan als je het spel gaat spelen je koelers op het zelfde tempo laten draaien als je geen spel speelt.

Succes!

Hier heb je veel risico mee want als je processor dan veel te warm wordt brand ie door:eek:

@puppie
Het lijkt wel op of ie een CD leest of zo (maar dat doet ie niet)

@frans164
Welke koeler moet ik kopen?

Pas inderdaad wel op met de koeler uitzetten ( eventjes kan wel, mar echt niet langer dan 5 min ) ik zou even naar een plaatselijke computerwinkel gaan met je type moederbord, die hebben meestal genoeg keus. maar mijn aanrader is een zallman koeler, daar zit meestal direct een koelblok bij, deze zijn ook veel gebruikt in game pc's en dus aardig betrouwbaar.

Heb je ook gekeken of er niet teveel vuil/stof in je fans zitten?
Misschien ff schoonmaken!
Mvg,
Chico

mijn pc is maar 1weekje oud dus denk niet dat er veel stof op me koeler zit

ik denk dat het aan mijn koeler zit
ik ga overmorgen er 1 kopen:)

probleem is denk opgelost...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan