mijn pc moet de laptop machtegigen geven maar de laptop word niet getoond

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeroffel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2011
halo ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik het goed doe als dat niet het geval is sorry

ik heb eem probleem waar ik niet uit kom ik heb thuis een draad loos net werk met een pc en een laptop van mij en mijn moeders pc en afen toe bezoekkers nu will ik bepaalde mappen deelen met mijn laptop maar ik wil se niet open en bloot zetten daar voor will ik mjn mappen op mijn pc machtegigen gevven maar als ik in het menu ben daar van kilk ik op lookatsie en wil ik mijn laptop toe voegen maar hij staart er nut tussen haleen mijn pc nu is de vraag hoe voeg ik mijn laptop toe aan de kuze lijt want tussen de ader opsies staat hij oke niet mijn vraag is dus hoe kan ik mijn laptop to voegen als locatsie waar hij moet soeken naar gebruiker want dan kan ik hem die machtegigen geven zo dat ik daar alles kan wat ik ook met mijn pc kan doen want ik wil nog welis bestanden of er zeten en toe voegen maar de rest heft er niets mee te makken

ik heb op bijden win 7

met vriendelk groeten mike roffel

Wat een warrig verhaal. Hier is geen touw aan vast te knopen. En interpunctie zou ook niet verkeerd zijn.

@krolik
het verhaal mag dan warrig lijken maar ik denk dat TS de Nederlandse taal niet voldoende beheerst e/o van een andere origine is.

Hoi,
welkom op Helpmij.nl
lees deze handleiding eens goed door, wellicht dat je probleem dan grotendeels is opgelost.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan