MegaByter
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2009
Je inderdaad 
ik wist even niet zo snel waar ik hiervoor moest zijn dus doe ik het even hier...
eens in de zoveel tijd ben ik gewoon bezig op mijn pc met wat dingen....
voornamelijk programmeren...
soms begint mijn pc spontaan te praten...
zowaar in het engels maar het is wel vreemd...
ik krijg dan te horen dat er iets is met mijn cpu of harde schijf of moederbord etc...
ze heeft het echt elke keer over het hardware..
en ja het is een vrouwen stem...
en soms vertaald ze het ook in andere talen... chinees, japans, frans, italiaans etc...
ik heb niet zon verstand van hardware, dus ik heb vaak zoiets van... mjah het zal wel...
maar toch wil ik even weten waarom mijn pc praat, ik bedoel dat doet een pc toch niet?
en het gaat ook niet over mijn boxen ofzo... komt gewoon echt uit de pc zetten....
ik kijken in de pc, nee er zit geen vrouw in...
i dont get it...

ik wist even niet zo snel waar ik hiervoor moest zijn dus doe ik het even hier...
eens in de zoveel tijd ben ik gewoon bezig op mijn pc met wat dingen....
voornamelijk programmeren...
soms begint mijn pc spontaan te praten...
zowaar in het engels maar het is wel vreemd...
ik krijg dan te horen dat er iets is met mijn cpu of harde schijf of moederbord etc...
ze heeft het echt elke keer over het hardware..
en ja het is een vrouwen stem...
en soms vertaald ze het ook in andere talen... chinees, japans, frans, italiaans etc...
ik heb niet zon verstand van hardware, dus ik heb vaak zoiets van... mjah het zal wel...

maar toch wil ik even weten waarom mijn pc praat, ik bedoel dat doet een pc toch niet?
en het gaat ook niet over mijn boxen ofzo... komt gewoon echt uit de pc zetten....
ik kijken in de pc, nee er zit geen vrouw in...

i dont get it...

Laatst bewerkt: