mijn pc slaat steeds vast :confused:

• Onderwerp starter Onderwerp starter nesti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nesti

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
beste ik heb een probleem
dit is men pc
Overzicht Besturingssysteem
OS Naam Microsoft Windows XP Home Edition
versie 2002
sertvice pack 2
amd sempron(tm) 3000+
kloksnelheid 2.00 GHz, 1.50 GB

msi/nvidia Geforce 7600GS
510 hd

moederbort temp 25 °C (77 °F)
CPU +- 50 °C (122 °F):eek:

ten 1 ste hij slaat steeds vast
ten 2 de ik moet men bak openzetten anders valt hij zeker uit
en ten 3de als ik een te zwwar spel speel valt het spel gewoon uit de pc nie maar enkel het spel
wie kan me helpen ik word het echt beu :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

pak weg een maand of 3a4 maar da is nogal een soep geweest had die zelf gestoken maar er klopte iets niet heb doe dan laten hersteken en men pc laten kontroleren en sinsdoen niks dan problemen :confused: daar doe ik hem zeker nooit meer binne

Warmteprobleempje...

Draait je fan van je grafische kaart wel degelijk? :(

Hallo . Zou u leestekens willen gebruiken ? hartelijk dank.
Hmm ik heb dit ook wel eens gehad , dat hij af en toe bevroor, ik ben terug gegaan naar waar ik hem gekocht had, kreeg een nieuwe en die deed t wel. Dus ik zou ff terug gaan en een nieuwe vragen.

ja alles draait.en tis nen nieuwe wand hij heeft de nieuwe doos meegegeven en de oude doos licht hier ook nog.kan dat daar aan liggen ik dacht eerder de temp??:confused: kan verkeert zijn natuurlijk

hahah jah heb ik ook een keer gedaan :p Temp daalde met 5 graden in mn kast de procesoor met 3 ofzo .

Maak jij ook wel eens je registers schoon
en andere rommel eruit halen wat er niet in hoort te zitten.
het maakt je PC langzamer en kan allemaal rara kuren krijgen als je dat niet doet.

Ik heb in mijn pc meer dan 500 programma's en tools en
het werkt nog steeds super
kwestie van goed onderhoud.

Maar hoeveel koelers heb je in je PC ?
anders zou die wel eens niet meer goed kunnen werken.
of de snelheid te laag ik kan mijn sneheid instellen op mijn asus moederboard.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een site gemaakt waar mensen mij kunnen mailen voor hulp
http://213.93.236.210:1570/
En ook voor cover/ labels / muziek / De Beste pp viewer

het lijkt mij idd een warmteprobleem of een windhoos probleem home edition is gezeik tot en met het is de meest belaberde software die er bestaat, hij loopt idd vaak vast en verliest om de zoveel minuten je internet verbinding ik zou persoonlijk voor windows xp professional kiezen en onderhoud maakt bij home edition niet veel uit, wat je ook kan doen ga naar run (uitvoeren) en type dan msconfig, en kijk bij opstarten tabje wat allemaal gestopt is zet die processen uit dat scheelt veel power en memory.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan