Mijn pc start ineens gewoon opnieuw op uit het niet bij programma's enz ... :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

game fixer

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
kan iemand mij helpen me pc slaat ineens uit en start ineens opnieuw op en dan heb ik het niet meer na ja na een uur ofzo of eerder gewoon ineens :S me voeding ofzo :thumb: :thumb:

wie weet het ??? IK WORD ER GEK VAN !!!!!:thumb: :thumb:

Lijkt mij eerder een "warmte probleem"!

Schakel onder Systeem eigenschappen opnieuw opstarten maar eens uit,dan krijg je een foutmelding plaats deze maar eens hier!

Maak de kast eens open en maak alles eens stofvrij!

Reactie Hulp

Hallo

ja zal ik doen hou me bij ik zal zo snel mogelijk de fouten noteeren en ik zou graag u hulp willen :thumb: tanx en fouten koomen er aan :) en trouwens me game's slaan ook steeds uit :S

ik zal zo snel mogelijk de fouten noteeren
Ga naar Configuratiescherm, Systeem, Geavanceerd, klik op de onderste van de drie knoppen Instellingen, haal het vinkje weg voor de regel "De computer automatisch opnieuw opstarten". Een volgende keer dat je PC afslaat zal hij eindigen met een blauw scherm (Blue Screen Of Death, oftewel BSOD) waar de foutmelding met allerlei toevoegingen in staat. Dat scherm staat stil en je hebt alle tijd om de gegevens over te schrijven. Daarna herstart (reset) je de PC.

zelfde

ik heb hetzelfde probleem
en heb zoals jullie het zeggen het vinkje weggehaald
maar hij doet nog steeds hetzelfde
krijg geen blauwscherm of foutmelding

grtz lesbrad

Lijkt mij eerder een "warmte probleem"!

Schakel onder Systeem eigenschappen opnieuw opstarten maar eens uit,dan krijg je een foutmelding plaats deze maar eens hier!

Maak de kast eens open en maak alles eens stofvrij!
Hier ben ik het mee eens.... Het zal handig zijn als je zegt of je een zeer goede pc heb of niet. Ik zie het op een heel onnauwkeurig manier zo:

Zeer snelle pc (met veel programma's)
Vanaf:
2ghz,1024mb en 7200rpm HDD

Als je meer dan de bovenstaande waarde hebt, zal ik nog eens kijken naar je koeling en stof vrij maken. Desnoods Anti spyware programma instraleeren:
Ad-aware
Spybot

self-boot

dag,

ik heb exact hetzelfde proleem gehad. in de bios kon ik de CPU-temp bekijken en die was veel te hoog. boven de 75 gr.C grens.
vinnetje van processor afschroeven en met kwastje en stofzuiger de koelvinnen schoonmaken hielp. zelfs met flink overklokken blijft m'n processor nu onder de 50 graden.
misschien helpt dat bij jou ook. sccs...jp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan