Mijn pc start ziczlef telkens opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietertje1

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2007
Ik heb een probleem met mijn pc, op het moment dat ik veel vraag van mij pc( een grafisch zwaar spel daai) start mijn compter zichzelf ineens opnieuw op. Het probleem is niet softwarematig omdat ik al meerdere keren beide hardeschijven heb gewist en windows opniew geinstaleerd heb in de hoop dit probleem op te lossen.....

nu dus mijn vragen...

hoe komt het??
en belangrijker hoe kan ik het oplossen??

Misschien een warmte-probleem!
Ik de PC van binnen helemaal goed stofvrij, vooral ook de fans van de koelers van de processor en de videokaart?

ik heb net de pc stofvrij gemaatk, maar ik kan niet bij de fans omdat ddaar een metalen omhulsel omheen zit waarvan ik de schroeven met geen mogelijheid los krijg... en k ben een ontzettende nitwit:o op computer gebied(normaal hebben wij daar een mannetje voor mar die is nu op vakantie en ik wil tog mijn pc gebruiken) dus waar kan ik de videokaart vinden/ aan herkennen....

alvast bedankt

De videokaart kun je herkennen door de aansluiting waarop je je monitor aansluit.

Maar op je processor zit normaal gesproken een koelblok en op dat koelblok een ventilator, die moet je ook schoonmaken!

ik denk zelf dat het probleem in de videokaart zit omdathij ook best schokerig is, en ook bij spellen die hij gewoon hoort te draaien heel schokkerig is... mischien dat dit het probleem duidelijker maakt...

ik kan egt niet bij de fans komen omdat ik het omhulsel niet los krijg... is er net een ander manier om de koeling te verbetern iig tijdelijk tot mijn computerboer weer teru is van vakantie....

Laatst bewerkt:
Familie of een kennisen in het bezit van een compressor?:evil:
Ideaal, of in een winkel een busje perslucht halen.

C:\WINDOWS\Minidump\Mini072607-01.dmp
C:\DOCUME~1\Pieter\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml
dit is de error die ikkrijg als hij zichzelf opnieuw opstart....

Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat of reboot, en zet die hier eens neer.

Ook in te stellen, bij een opstart, door F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatich opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

ok, ik heb gedaan wat je zei en in plaats van zichzelf opnieuw opstarten krijg ik nu het volgende error scherm...

problem seems to be caused by the following file: ati3d1lag.dll

page_fault_in_nonpaged_area

technical information: stop: ox00000050 (0xE299901c,0x00000000,0xbfa2dab0,0x00000001)

ati3d1lag.dll-adress BFA2DAB0 base at BFGE9000, datestamp 3d5laae6

dus het probleem lijkt mij dan dus toch in de softwre te zitten, al begrijp ik niet hoe dat kan als ik al meerdere malen de hardeschijven heb geformateerd en alles er op nieuw op gezet heb....

ik hoop dat jullie er wat mee kunnen...

Laatst bewerkt:
Had je al de ATI drivers geherinstalleerd? die melding heeft het over ATI bestanden.

Overigens is het wel een algemene foutmelding, ook bij slecht geheugen b.v.

ATI drivers?? ik heb wel alle drivers die ik op de drivers&utilities cd bijmijn pc kreeg ginstalleerd... maar hoez slecht geheugen?? niet genoeg werkgeheugen??

"slecht geheugen" kapoet geheugen.

Effe ruiken, nee ik ruik niet wat je in je PC hebt zitten:rolleyes: , lees mijn handtekening.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan