Mijn pc ziet Chiligreen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bodylojohn

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Beste mensen,

Ik heb net bij de makro een chiligreen multimedia hardeschijf gekocht van 500 gig.

Als ik hem dan netjes via usb op mijn pc (XP home) aansluit gebeurt er verder niets.

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

Misschien een domme opmerking van mijn kant, maar staat de schijf wel aan? En is het een schijf met alleen usb of met ook een adapter? Zo ja, adapter wel aangesloten?

Als je het vorige bericht hebt gelezen en beantwoord en ook dáár zit 't 'm niet in, neem de schijf dan eens mee naar een buurman / vriend / familielid en hang 'm daar eens aan een USB poort. Wat nu?

Als íe aan staat én je hebt 'm op meerdere pc's geprobeerd, dan resteren m.i. nog maar twee opties:

1. de USB kabel is defect of,
2. die hdd is defect.

Terug naar de winkel dus.

Btw. heb je sinds het inpluggen de pc al eens een keer opnieuw opgestart?

Als íe aan staat én je hebt 'm op meerdere pc's geprobeerd, dan resteren m.i. nog maar twee opties:

1. de USB kabel is defect of,
2. die hdd is defect.

Terug naar de winkel dus.

Btw. heb je sinds het inpluggen de pc al eens een keer opnieuw opgestart?

nee..

Wel de laptop...dus ja

nee..
Wel de laptop...dus ja

Ik ben dol op bijdehandjes.................... geloof me, écht!

Vooral als ik in het startbericht lees............
Beste mensen,

Ik heb net bij de makro een chiligreen multimedia hardeschijf gekocht van 500 gig.

Als ik hem dan netjes via usb op mijn pc (XP home) aansluit gebeurt er verder niets.

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

Laatst bewerkt:
Van mij ook niet l*llig bedoeld. ;) :D Vind het alleen bijzonder komisch dat je eerst een pc noemt en dan later een laptop. Dat schrééuwt om een reactie van mij op jouw reactie van 21.41 uur ............... ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan