mijn pc..

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurturk

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Hallo dames en heren,
ik had een vraag over mijn pc, zoals iedereen weet komt BF3 der aan,
ik kan hem natuurlijk voor mijn ps3 kopen, maar ik wil liever dit spel op de pc spelen.
wat kan ik aan mijn computer veranderen voor betere prestaties ?

dan heb ik het niet over een moederbord met i7 der op ofzo dat snap ik allemaal wel

Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz (4 CPUs)
Memory:
4GB RAM ddr2
Hard Drive:
249 GB die overigens wel een 5.5 krijgt met windows 7 test
Video Card:
XFX 6950 XXX 2GB
Moederbord:
P5N-D 750i
Voeding:
750Watt

Laatst bewerkt door een moderator:
welke windows draai je 32 of 64 bits

als je 64 bits draait zou je je ram geheugen kunnen verhogen
je kan ook kijken hoeveel mhz je ram nu is en wat je moederbord aan kan misschien zou je nog omhoog kunnen

let wel op dat het ondersteunt moet worden door je moederbord

Laatst bewerkt:
ja ik heb 64 bits en had eerst 6 gb maar die oude 2gb ram sticks die haalde mijn mhz naar beneden... ze draaien nu 400 mhz 5-5-5-15-2clocks

en 250 gb is die normaal.. dat staat er ?

Laatst bewerkt:
was die oude 2gb dezelfde snelheid en hetzelfde merk ?

of kan je net als mij alleen in dual channel ( zo heet het volgens mij ) de volledige mhz pakken

ik had eerst 4 reepjes van 1 gb op 266 mhz toen had ik 2 sticks der uit gehaald en 2 van 2 gb der in gedaan maar die liepen op 400 mhz maar omdat er een slomere stick in zit loopt die 400mhz ook in 266mhz....

DDR2 op 400 MHz is DDR2 - 800 geheugen (2 x 400 MHz, double data rate), niks mis mee. HD6950 niks mis mee. Processor niks mis mee.

Recommended eisen: Intel of AMD quadcore, 4 GB geheugen en een HD6850 of nVidia equivalent.

Laatst bewerkt:
Mocht je iets willen investeren zou ik het in een SSD doen. Echter maakt dat geen verschil voor het spelen van het spel behalve dat levels sneller zullen inladen. De computer zelf is meer dan nog snel genoeg op alle vlakken en 4 GB is ook voldoende werkgeheugen ;)

dankjullie wel voor deze goede hulp ! mij part opgelost !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan