Mijn persoonlijke pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Graag had ik wat commentaar op mijn (ietwat simpele) layout. Let nog niet op de content, de site is nog in ontwikkeling...

leuke indeling, lekker vrolijk. Geen professionele uitstraling, maar een leuk template voor een persoonlijke webpagina. Op de 'over mij' pagina staan oranje letters op blauw, is echt onleesbaar (nouwja, je snapt wat ik bedoel). Op een groot scherm is het wel een beetje een kleine site (in de breedte, krijg zo'n groot wit stuk rechts). Links kleuren leuk bij de borders op mouse-over.

Het feit dat je menu ONDER de content staat (in de code, bedoel ik) is een beetje raar (niet negatief). Hoezo dat?

:thumb:

Laatst bewerkt:
Ah, je bedoeld in de afbeelding. Ach ja, al die info staat er ook onder dus is niet zo'n probleem.

Bedankt voor je commentaar

De site is echt klein op mijn 22 " beeldscherm. Hij neemt maar 1/4 van het scherm in.

Als ie gecentreerd staat zal het ook minder opvallen denk ik. Maar voor de rest ziet de site er netjes uit.;)

Ik adviseer je om de hyperlinks bij "over mij" en "links" in een nieuw venster te laten openen i.p.v. dezelfde venster, zodat mensen je website nog hebben openstaan :)

Laatst bewerkt:
Ik adviseer je om de hyperlinks bij "over mij" en "links" in een nieuw venster te laten openen i.p.v. dezelfde venster, zodat mensen je website nog hebben openstaan :)

Ze kunnen vanaf die pagina gewoon terug naar de homepage hoor!!!

Inderdaad. Pagina's openen in nieuwe schermen is extreem hinderlijk (vind ik). Als je het graag wilt (als user) kan je gewoon je ctrl-knop indrukken als je op een link klikt (in ff iig) en opent de pagina in een nieuwe tab.

Inderdaad. Pagina's openen in nieuwe schermen is extreem hinderlijk (vind ik). Als je het graag wilt (als user) kan je gewoon je ctrl-knop indrukken als je op een link klikt (in ff iig) en opent de pagina in een nieuwe tab.

Hier zijn verschillende meningen over en het einde van de discussie omtrent "externe hyperlinks" is nog lang niet in zicht. Wat ik nog niet wist, maar nu wel is dat het openen in een nieuw venster volgens de W3C regels (World Wide Web Consortium) niet mag.

nouwja, 'niet mag', is een beetje te sterk uitgedrukt, maar ze raden het af :)

Also, de pagina in het midden ziet er beter uit!

Thanks, ik ga nouw maar effe werke aan wat content voor op de pagina...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan