Mijn Php forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het erg blauw.. mooie kleur hoor, maar overdaad schaadt.
 
je zou de banner van tk uit kunnen zetten...
 
wat er nog bij moet komen.
Zet de copyright eens terug, 't is een phpbb-forum en daar hoort ook copyright bij.

Het forum zelf: beetje standaard phpbb + ez-portalmod. (op de kleuren na dan)
 
mwoa
persoonlijk vind ik het niet meer een 'eigen' website als je 3 minuten neemt om phpBB te installeren...
verder: leuk kleurgebruik, alleen een tikkie te veel blauw :)
grijs achtergrondje of zo met wat scanlines doet wonderen...
verder: standaard, echt heel standaard, phpBB...
 
kzie 'r nix van!! zou maar eens een andere server opzoeken als ik jou was:
Warning: Too many connections in /home/pgbynore/HTML/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /home/pgbynore/HTML/forum/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pgbynore/HTML/forum/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/pgbynore/HTML/forum/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
 
Ik heb gezocht op phpbb.com maar heb dit templemate niet kunnen vinden. Ik wil precies hetzelfde.
 
Geplaatst door stefanmethorst
Waarom wil je eigelijk zo'n dom forum?? Kun je 'r niet zelf 1 maken!!!?
Aangezien jij een phpbb-forum een dom forum vindt: leg eens uit wat je er dom aan vindt.
 
Geplaatst door stefanmethorst
Waarom wil je eigelijk zo'n dom forum?? Kun je 'r niet zelf 1 maken!!!?
ikzelf ben ook geen fan van phpbb en invision enzo, namelijk omdat mensen gaan opscheppen met "yay ik heb een forum, wat issie mooi he ?"
is net als cu2...bij cu2 ook "wat is mijn site toch mooi he !"
en dan ga ik uitleggen...tis geen site, je hebt 100 vragen ingevuld en je kan plaatjes invoegen, da's geen site...
net zoals met deze fora...je kan wat instellingen goeddoen, en dan installeren en jippie...je hebt een forum...maar ik hoorde laatst iemand die deed er een week over...dan zit ik echt van: in die tijd kan ik er zelf 1 programmeren...doe het dan zelf en claim de copyright...dan heb je tenminste echt iets dat je kan showen en waar je trots op kan zijn...dan kun je terecht zeggen "mooi he ?"
 
Geplaatst door JPeetje
dan heb je tenminste echt iets dat je kan showen en waar je trots op kan zijn...dan kun je terecht zeggen "mooi he ?"
Helemaal mee eens. Maar....niet iedereen heeft de kennis die jij wel bezit.
Dat wil nog altijd niet zeggen waarom een phpbb forum een "dom" forum is, behalve dan dat men het niet zelf maakt.
 
Geplaatst door headout

Dat wil nog altijd niet zeggen waarom een phpbb forum een "dom" forum is, behalve dan dat men het niet zelf maakt.
en da's ook hetgene dat ik zo irritant vind...iedereen doet het tegenwoordig...zoek maar eens wat grafieken op van het aantal forums (fora :rolleyes: ) dat vorig jaar op i-net waren, en het aantal dat er tegenwoordig zijn...het groeit echt enorm...maar dom forum is het zeker niet, 't is heel mooi staaltje php & sql, dat geef ik toe. Maar ik zou zelf nooit in deze rage meegaan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan