Mijn pijltje verdwijnt rechts in het beeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

walibi world

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2005
Hoi
Ik heb net een nieuwe videokaart, hij is ingebouwd en geinstaleert door de verkoper.
De kaart doet het echter super.
Maar sindsdien heb ik een probleem met mijn pijltje (van de muis:D)
Doe ik mijn pijl naar links, tegen de rand van mijn beeldscherm aan, dan is alles goed.
Maar waneer ik men pijl compleet naar rechts doe...Dus ook tegen de rand aan, maar dan verdwijnt hij helemaal.
Dit levert nogal problemen op met het spelen van een aantal spellen, want waneer je dan bijvoorbeeld met een command&conquer, je beeld naar rechts wil hebben, lukt dat niet.

Ik weet het, tis vast een heel raar probleem, en ook zo weer op te lossen,denk ik. Echter weet ik niet hoe.:o

Dat is normaal hoor. Het is de punt van het pijltje dat in beeld moet blijven. Als je de muisaanwijzer echter naar rechts doet helemaal valt de rest van de aanwijzer uit beeld en lijkt het of de aanwijzer is verdwenen.

Dat is normaal hoor. Het is de punt van het pijltje dat in beeld moet blijven. Als je de muisaanwijzer echter naar rechts doet helemaal valt de rest van de aanwijzer uit beeld en lijkt het of de aanwijzer is verdwenen.

Ja oke dat klopt.
Maar meestal, tenminste dat was bij mij zo...Zag je nog een klein streepje van het pijltje...Nu dus niet meer.
Wat ik denk dat er mis is, is dat hij denkt dat er 2 beeldschermen zijn...Maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen.
Want zoals ik al zei, het is een groot probleem met spelletjes b.v RCT en Command&Conquer.

EDIT: Ik heb het al opgelost...Waneer je met je rechter muisknop op het bureaublad klikt...Krijg je zon schermpje, Ik ben daar naar instellingen gegaan en heb het vinkje voor 'Het windows bereaublad uitbreiden naar deze monitor' weg gehaald, en sindsdien is het weer goed. :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan