Na jaren lang veel gemak, heb ik sinds 16 mei problemen met Outlook Express.
Als ik een bericht wil verplaatsen vanuit de map "Postvak In" naar bijvoorbeeld de map "Algemeen", krijg ik de volgende mededeling op mijn scherm:
---------------------------
Outlook Express
---------------------------
De geselecteerde berichten kunnen niet worden verplaatst.
Er is een fout opgetreden.
---------------------------
OK
---------------------------
Wat die fout is, kan ik niet achterhalen. Bij de "helpfunctie" kom ik niet verder
Mijn map "Postvak In" loopt dus vol.
Echter: er is nu wel een "kopie" gemaakt in de de map "Algemeen" !!!!!!
De berichten in de map "Postvak In" laten zich ook niet verwijderen. Als je op de knop "Verwijderen" drukt komt er wel een kopie in de map "Verwijderde items".
Bij de instellingen van Outlook Express vind ik niets bijzonders. Onder de identiteit van een huisgenoot werkt alles normaal (met dezelfde instelingen)
Virusscanners en CCleaner geven niets op.
Ik ben al (meerdere keren) terug gegaan naar een "Systeemherstel" van dagen voor het probleem, ook dat biedt geen soulaas.
Misschien zie ik wat over het hoofd en weet iemand de oplossing.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Martin
Als ik een bericht wil verplaatsen vanuit de map "Postvak In" naar bijvoorbeeld de map "Algemeen", krijg ik de volgende mededeling op mijn scherm:
---------------------------
Outlook Express
---------------------------
De geselecteerde berichten kunnen niet worden verplaatst.
Er is een fout opgetreden.
---------------------------
OK
---------------------------
Wat die fout is, kan ik niet achterhalen. Bij de "helpfunctie" kom ik niet verder
Mijn map "Postvak In" loopt dus vol.
Echter: er is nu wel een "kopie" gemaakt in de de map "Algemeen" !!!!!!
De berichten in de map "Postvak In" laten zich ook niet verwijderen. Als je op de knop "Verwijderen" drukt komt er wel een kopie in de map "Verwijderde items".
Bij de instellingen van Outlook Express vind ik niets bijzonders. Onder de identiteit van een huisgenoot werkt alles normaal (met dezelfde instelingen)
Virusscanners en CCleaner geven niets op.
Ik ben al (meerdere keren) terug gegaan naar een "Systeemherstel" van dagen voor het probleem, ook dat biedt geen soulaas.
Misschien zie ik wat over het hoofd en weet iemand de oplossing.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Martin