mijn productcode klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PinkBunny

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
hallo, ik probeer vista over vista te installeren omdat mijn laptop heel sloom werd en veel zooi op stond. ik had ergens gelezen dat je dat kon met de installatie cd nou heeft toevallig mijn broer een nieuwe pc gekocht en daar zat in installatie cd bij maar als ik mijn productcode van mijn laptop in wil voeren komt er te staan : Productie code kan niet worden gevalideerd controleer de productie code en zorg ervoor dat u deze juist opgeeft

kan iemand mij helpen, heb me laptop namelijk nodig voor school.

dankuu :)

Dan heb je waarschijnlijk niet de goed vista versie, en als ik dit zo hoor zowieso niet de goede cd bij je laptop.
Je moet eigenlijjk gewoon de cd gebruiken die bij je laptop zat toen je hem kocht.

Kan kloppen want er zit waarschijnlijk een recovery partitie op je harde schijf die je had moeten gebruiken maar daar is het nu waarschijnlijk te laat voor. Rest niets anders dan een orginele Vista DVD te nemen en een schone installatie te doen. Zorg wel dat je alle drivers hebt van je laptop. Deze kan je op de site van de fabrikant vinden.

het is ngo niet te laat maar ik dacht van laat ik gewoon hem helemaal op nieuw installeren dan kan ik het zelf weer inrichten en zo

Als je nog niks gedaan hebt moet je hem herstellen met de recovery partitie op je harde schijf.

en met recovery kom je weer uit op de installatie zoals je die had toen je hem net kocht.
wat is het merk van de computer

ja klopt.
en acer heeft een recovery partiti.
Heb je die zelf niet gemaakt bij de eerste ingebruikname.
Je hebt toen een dvd moeten maken.

dan kun je die toch weer gebruiken.....ben je wel alles kwijt maar dat had je met een nieuwe installatie ook.

normaal moet je bij het opstarten van een acer laptop /pc gewoon op alt + f10/f5 drukken om te gaan recoveren.

Het lijkt mij dan ook niet zo slim om een andere installatie-cd te gaan gebruiken van een andere pc.
ik denk dat het dan ook een conflict is met de verschillende versies(basic, home premium, business, ultimate, ...) jouw productcode past dan ook alleen maar op jouw versie en ik veronderstel dat het home premium zal zijn

het is al op gelost omdat me productie code onder op me laptop zit en hij dus een beetje was beschadigt had ik een typfout gemaakt

Ik ga hier een slotje op zetten.

Het is een laptop en de productcode klopte niet staat in de begin vraag.

Het probleem heeft zich zelf opgelost en wie nu fout was.....:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan