Mijn PS3 maakt geen verbinding met Bluetooth-apparaten ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tevjor

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Ik probeer mijn draadloze toetstenbord de Logitech Cordless Mediaboard Pro (speciaal voor PS3) via Randapparatuurinstellingen => Bluetooth apparaten beheren te selecteren.

Aangezien er nog geen Bluetooth apparaten zijn geregistreerd krijg ik de melding "Er zijn geen Bluetooth-apparaten geregistreerd. Wilt u een apparaat registreren?

Vervolgens klik ik op Ja en begint de PS3 te zoeken naar een Bluetooth-apparaat.
Ik volg de instructies van mijn Logitech Mediaboard (resetknop indrukken bij het zoeken), maar mijn PS3 vindt geen Bluetooth-apparaat.

Ik heb alles geprobeerd, maar mijn PS3 blijft 'zoeken' maar vindt niks.
Via mijn Bluetooth van mijn mobiele telefoon zie ik wel een Bluetooth-signaal van het Logitech toetsenbord, maar niet van de PS3.

Wat vreemd is dat mijn controllers prima werken. Mijn inziens werken deze ook met een Bluetooth-verbinding.
Ik kom er dus niet meer uit.

Wie weet hoe ik naar aanleiding van bovenstaande mijn Bluetooth Logitech toetsenbord kan verbinden met mijn PS3 ?
Of.....is mijn Bluetooth-verbinding kapot :(

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen ?

Laatst bewerkt:
zit er een bluetooth ontvanger bij het toetsenbord (usb stick)? misschien dat je het daar nog mee kan proberen, en daarna als de link is gemaakt nogmaals proberen zonder deze ontvanger.

zit er een bluetooth ontvanger bij het toetsenbord (usb stick)? misschien dat je het daar nog mee kan proberen, en daarna als de link is gemaakt nogmaals proberen zonder deze ontvanger.

Nee, er zit geen ontvanger bij het toetsenbord.

Het toetsenbord geeft een Bluetooth-signaal, want ik detecteer het met m'n mobiele telefoon.

Als het goed is moet je hem een seconde of 10 tot 15 indrukken zodat je toetsenboard ook in de modus schiet dat hij wel vindbaar is ...en vergeet hem niet aan te zetten :p

Als het goed is moet je hem een seconde of 10 tot 15 indrukken zodat je toetsenboard ook in de modus schiet dat hij wel vindbaar is ...en vergeet hem niet aan te zetten :p
TS geeft aan dat hij het toetsenbord wel met de telefoon kan vinden.

@TS, ik zou even bellen met Sony helpdesk, 0495-574817 bereikbaar tussen 9.00 en 22.00 uur.
Je hebt gelijk dat de controllers op BT werken, en als je het toetsenbord wel vindt met je telefoon vind ik dit een vreemd verhaal.

Wat wel eventueel zo kan zijn als je wireless mics, eyetoy, buzz, guitar hero/rock band hebt aangesloten en je dan een extern apparaat wil aansluiten PS3 (in mijn geval) niks meer herkende. Haal die adapters eruit en probeer het nog eens. Anders echt bellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan