mijn quickcam messenger (V-UAS14) doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

xgamer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Hallo, mijn mijn quickcam messenger (V-UAS14) doet het niet omdat er geen stuurprogamma voor is voor windows 7.

wat moet ik doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
kan iemand mij helpen want er staat steeds dat er geen stuurprogramma's kunnen worden gevonden terwijl ik volgens mij wel in de juiste map zoek

misschien met teamviewer?

@ xgamer, heb je gekeken naar de links die vanschagen je liet zien?

ja en ik heb gedownload, maar gebeurd gwoon zoals ik hierboven zei

Het schijnt het te moeten doen, maar doet het niet... De oplossingen die gevonden zijn hebben we hier geplaatst... blijft Logitech zelf over :) Kijk eens op deze pagina?

ja maar dan heb ik QuickCam 8.4.8 nodig maar die is er niet voor windows 7 er staat dan geen kruisje bij windows 7 in de lijst met downloads

Ik bedoel eigenlijk dat je misschien beter contact op kan nemen met Logitech via die pagina? Het is hun webcam en zij verzorgen (of niet) de software... dus vraag het daar eens zou ik zeggen. :)

ja maar de windows vista driver deed het wel op windows 8 bij mij

Je hebt Windows 7 en een webcam... ik zie het verband niet met Vista drivers en Windows 8?

nou toen ik windows 8 had op andere computer kon ik ook geen driver van windows 7 of 8 vinden dus ik probeerde maar vista en die deed het wel

ik denk dat er nog geen officiele drivers voor windows 8 zijn dat het daarom ook andere drivers kan. kan dat op een of andere manier?

Maar ik snap dus niet wat die windows 8 met jouw vraag te maken heeft? We hebben het de hele tijd over Windows 7 en indeens heb je het over Windows 8? Waar wil je die webcam nu op hebben draaien? :)

het heeft er mee te maken datie het op windows 8 wel doet en daar is ook geen driver voor en windoes 7 doetie het niet

ahhhh....:) Ik denk toch echt dat je op die link die ik je gaf bovenaan moet klikken en dan aan Logitech zelf gaan vragen of ze je kunnen helpen, want ons (mij) schijnt het níet te lukken...

ik heb contact op genomen en zij kunnen mij ook niet helpen dus mocht ik kiezen uit een nieuwe webcam of 50% korting (ik dee 50% korting)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan