mijn r4i werkt ineens niet meer op mijn nintendo lite maar wel op andere nintendo's

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijntje81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Ik heb de nintendo lite van het vriendinnetje van mijn zoontje hier. Er zit een r4i gold met 4gb erin. Deze deed het altijd perfect. Echter nu niet meer. Ik krijg de volgende melding (ongeveer)

de foutmelding staat er maar 2 seconden;
Allemaal chinese tekens en dan :

An error has occured n iets met rom nog wat en bootmenu (het gaat echt super snel)

daarna zie ik de spelletjes staan maar als ik erop klik gebeurd er niets. In het onderste scherm zie je 3 tabbladen. bij 1 staat een groene pijl, bij het tweede Accesory en bij het derde Application. Bij die laaste zie je alle spellen en moonshll etc staan.

In het bovenste scherm zie je file info staan en Return to file list when te SELECT button or B button is pushed. Maar je kunt helemaal niets.

Stop ik de kaart in een andere nintendo doet ie het wel. En originele spellen doen het ook gewoon op deze nintendo.

Wie heeft enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Thx alavst!

Groetjes An

ps de kaart heb ik al geformatteerd en de juiste software er nogmaals opgezet maar het probleem blijft.

Dan heeft iemand de dsi geupdate.
Door die update doet bijna geen enkele flashkaart het meer.
Het beste wat je kan doen is wachten totdat de makers met een fix komen zodat je R4i weer werkt met de DSi, of op zoek gaan naar een flashkaart die op je firmware werkt.

reactie

Super bedankt! Ik dacht al dat dit het geval was. Dan wordt het een nieuwe flashkaart halen want ik zie voorlopig geen nieuwe fix komen...Helaas.

Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan