Mijn Samsung S5 maakt zelf foto`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erszie

Verenigingslid
Lid geworden
22 nov 2011
Sinds 1 à 2 weken maakt mijn Samsung S5 zelf foto`s op de gekste momenten ook als het hoesje dicht is. Dit zijn er wel 80 per dag. Ik heb in apps de camera uitgezet en geforceerd gestopt maar dit wordt weer ongedaan gemaakt.
Het lijkt wel of ik een virus op mijn telefoon heb. Ik heb de virusscan van eset erop staan en die wordt steeds geupdatet.
Wat kan er aan de hand zijn en hoe maak ik dit ongedaan? Ik zie geen mogelijkheid om de camera helemaal te verwijderen.
Wie weet een oplossing?

Bedankt voor je reactie.
Het is niet gelukt. Ik heb de cache geleegd ik heb cleanmaster geïnstalleerd, en cm locker. Er worden nog steeds foto`s \gemaakt.
Ik heb ook de nieuwste versie van android dit staat op automatisch updaten. Misschien ligt het aan die nieuwe versie.

Wie heeft er nog een optie?

Alles al uitgeprobeerd. Blijft foto`s maken. Ik heb met Samsung gebeld en die sturen me door naar een servicepunt van ze. Dat had ik ook zelf kunnen bedenken.
Bij de helpdesk is dit helemaal onbekend en ze hebben dan ook geen ander idee.
Ik kan nog een harde reset doen maar dat is niet mijn 1e optie.
De camera updaten of verwijderen en opnieuw installeren zou misschien helpen maar die mogelijkheid zie ik nergens.

Oke netjes zover. Ja en als hun het niet weten, dan ben ik benieuwd hoe dit verder gaat. Laat het weten he? Succes verder en tot ziens. ;)

Ik heb de telefoon uiteindelijk teruggezet naar de fabrieksinstellingen na eerst een backup gemaakt te hebben naar Google Drive en nog een extra naar mijn harddisk.
Daarna alles teruggezet, hier vroeg de telefoon om. Nu is alles weer ok.
Bedank voor het meedenken.

Oke netjes die terugmelding en mooi opgelost. En ja vaak is dat het beste, als sommige dingen echt niet meer werken zoals het moet zijn.

Thanks. Groet manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan