Mijn scherm wil niet meer bij het begin scherm automatisch draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo

Ik heb een Samsung Galaxy S i9000 met Google Android 2.1. Deze telefoon draait het scherm als je de richting van het scherm bijvoorbeeld 90 graden draait. Dit kun je ook aan en uit zetten in de instellingen. Dit staat aan. Als ik de telefoon draai in het begin scherm of in het scherm met alle snelkoppelingen dan draait die niet meer de richting. Dit werkt dus wel in de zwarte menu's. Weet iemand wat er aan de hand is en waar dit door kan komen. Ik heb deze telefoon nog maar 2 weken. Kan het misschien een virus zijn. Ik heb de telefoon ook al opnieuw opgestart. Het draaien gaat dus wel in de zwarte menu's en in spellen en programma's bijvoorbeeld maar niet meer in het begin bij alle pictogrammen. En bij de andere pictogrammen ook niet meer als je op toepassingen klikt (zie foto). Dank je wel.

Dit is dus het scherm wat hoort de draaien als je de telefoon een kwart draait. Dat dus de knoppen van het toestel rechts staan aan je hand.

Samsung_i9000_GalaxyS_IMG.jpg

Met vriendelijke groet,

grid

:)

Laatst bewerkt:
Hey grid, ik heb gister die telefoon gekocht en ik heb hetzelfde probleem :S ik snap ook niet wat er aan de hand is, ik ga morgen terug naar de winkel om te vragen of ik niet perongeluk iets heb uit gezet waardoor het scherm niet meer mee draait. Als ik een antwoord op die vraag heb zal ik zo snel mogelijk een andere reactie neer zetten zodat jij ook verder kan.

Mvg Steve.

Hoi,

Dit kun je doen maar ik heb toevallig ook al even navraag gedaan. Nu ben ik er achter gekomen dat dit standaard niet draait. Dus ik denk dat je voor niks naar de winkel gaat. In elk geval bedankt voor je post. Ik heb bij meerdere mensen navraag gedaan en bij hun draait het scherm ook niet op de punten die ik in deze post aan geef.

Groeten,

grid

:)

Oh.. ja ik ben nog een groentje met die telefoon dus dan klopt het gewoon haha. Want bij smssen en internetten draait die natuurlijk wel gewoon. Oke laat maar dan, have fun met de foon:cool:

Dat was ik dus toen ook nog. Nou ja nu misschien nog wel wat. Deze telefoon is van mijn vader. Succes ermee!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan