Mijn sharpei site

Status
Niet open voor verdere reacties.

balousenna

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2005
Hoi allemaal,

Ik heb een leuke nieuwe site gemaakt over mijn doggies...alleen kan nog wel wat advies gebruiken hierin...
www.sharpei-vip-gallerij.tk is het adres...hoor wel wat ik nog kan verbeteren...

gr Patrick

Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit.:thumb:
Alleen het blinkende/vlikkerende/knipperende (hoe je het ook omschrijft) titel boven elke pagina vind ik vrij irritant. Dit kan persoonlijk aan mij liggen, maar ik vind het vrij storend als aan het lezen bent.

Wat heeft die A.Senna-link dan te maken met je honden?

-edit-

En de muziek op de achtergrond is ook vrij irritant als je je eigen muziek aan hebt staan.

hoi

die A.Senna link heb ik erop gezet omdat mijn hond naar hem vernoemd is, en ik een grote fan ben van Ayrton Senna en dit een beetje als eerbetoon erop heb gezet zeg maar.

gr Patrick

-knipperende tekst heb ik ook een hekel aan
-het laden van de muziek duurt behoorlijk lang
-de welkomst pagina...'Hallo allemaal' in het midden, de tekst links uitgelijnd en 'groetjes Patrick' twee tabs van links...niet erg netjes.
-waarom opent 'puppy's' en gastenboek in een nieuw venster??
-waarom openen de andere links in hetzelfde frame en b.v. in een nieuw frame, zodat het menu blijft staan, nu moet je iedere keer terug naar 'vorige pagina'
-ik zie staan ''Er zijn 0 bezoekers op de chat'', waar is die chat?
-de link van A. Senna zou ik als verwijzing opnemen op de pagina van Senna (als je dat perse wilt)
-De teksten in het menu staan links of in het midden uitgelijnd, dus door elkaar.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog een aantal dingen, beschouw het niet als kritiek, maar als tips:

- Gebruik meer kleuren, grijs, wit en zwart kijkt zo depri.
- Kun je PHP gebruiken? Gebruik die dan ook! vb. voor een forum etc.
- gebruik een (onzichtbare) teller om je intro-pagina. D.w.z. Dat hij je naar zoveel seconden doorlinkt naar de index, het ziet er wat mooier uit. Als je niet weet, hoe je zoiets schrijft in html, bekijk en download het dan hier . Je wilt de teller onzichtbaar laten? Zet dan alleen de 'head' van het script, in je html-code, dus de body NIET. Wil je het wel laten zien, dan allebei natuurlijk! Vergeet niet om het script aan te passen, voor de pagina waarnaar die gelinkt moet worden.
- De into-afbeelding; zorg dat de resolutie klopt, zodat het een scherper plaatje is, sla hem bv. op als bmp. Nadeel is wel, dat de grootte van het plaatje toeneemd.
- Probeer mensen met dezelfde interesse te lokken. Aanmelden bij zoekmachines bijvoorbeeld.

Wil je templates, tips, scripts of andere dingen, dan verwijs ik je door naar de websites hieronder

- Anouksweb - scripts
- Weballey - informatie, templates etc.

Veel succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan