Mijn Shift en pijltjestoetsen werken samen tegen mij??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dahosted

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2014
Berichten
3
Zoals de titel zegt, mijn shift en pijltjestoetsen werken samen om mij te vervelen. Onder andere; ik start s'morgens de laptop op en ga bijvoorbeeld op internet. De eerst beste 5 minuten doet ie niks tenzij ik 1x op shift druk en dan gaan alle pagina's automatisch omhoog en ik kan hem niet naar beneden halen want hij glitch weer aar boven. als ik in een spel ga dan loopt/rijdt ik automatisch naar voren. of de beeld/camera gaat automatisch omhoog. als ik probeer te typen gaat de cursor weer naar het begin als ik shift in druk voor een hoofdletter en als hij super vervelend is dan doet ie dat automatisch en dan blijft ie ook daar en ook al druk ik op rechter pijltjes toets hij blijft samen werken met numpad1/home om hem bij het begin te houden. dit geld alleen voor me rechter shift denk ik. nou houdt dit echter wel op na een halfuur of driekwartier maar zodra ik per ongeluk weer dubbel shift doe schiet hij er weer in en ik kan het ook weer uitzetten door dubbel shift in te klikken. nou geldt dit niet voor in tekst type en voor ingame spellen. Alstublieft ik moet met ie laptop naar school en kan niet presteren zo. ik heb al een driver update geprobeerd ook niet. systeemherstel werkt niet het was iets te lang geleden voordat ik erachter kwam dat heet deze toetsen zijn.

Jeroen
 
Hoe is het met je instellingen van je Taal en/of landinstellingen. Heb je pas een update gedaan.
Kun je iets met systeemherstel, volgens mij kun je wellicht nog verder terug iets aanvinken of zo.
Probeer eens een usb met toetsenbord erbij te pakken, dat aan te sluiten op een usb poort en daarmee proberen in te loggen in het systeem.
Mocht dit ook niet werken dan is er iets mis in de aansturing van de hardware van de computer en kan je het beste contact opnemen met de fabrikant van de laptop.
Als er iets mis is gegaan met de aansturing van het toetsenbord kunnen hun wellicht vertellen wat er tegen te doen is.
Heb je nog garantie. Het zijn zomaar wat ideeen he.

Anders de free versie (eerst lezen) pakken en eens scannen op virussen. Klikje
 
Laatst bewerkt:
ik heb onlangs een nieuwe taal/regio toegevoegd en weer terug, niks. systeemherstel kan ook niet omdat het te lang geleden eigenlijk is. ik heb er een bluetooth toestenbord aan het helpt niks behalve dat ik geen last heb van die dingen onder het type, maar ik wil wel gewoon met normale toetsenbord kunnen gebruiken. heb er nog anderhalf jaar garantie op maar heb hem nodig voor school.
 
Vervelend zeg. Hoop dat deze kan voor je. Je zegt toegevoegd en terug. Maar je moet wellicht een taalpakket geheel verwijderen. Ja en als je niet kunt testen of die het doet met een andere toetsenbord dan kun je ook niets controleren. En heb je al gescand. :confused:

Probeer het hier maar eens. Klikje taalpakket verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet bemachtigd op een rare manier om mijn hoofd-taalpakket te verwijderen. ik heb al een paar virus scans gedaan en ook van mbam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan