Mijn site heeft een fout - hoe los ik dat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twanp88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2005
Hallo allemaal, Ik ben een beetje ten einde raad. Ik heb een website gemaakt maar sommige mensen krijgen als ze naar de link

http://home.hetnet.nl/~twanpeeters/index.html
en
http://home.hetnet.nl/~twanpeeters/PERU02.html

gaan de onderstaande foutmeldingen te zien.
<A runtime error has occurred. Do you wish to debug? Line: 2 Error: Access is denied.>

Ik ben al weken aan het klooien om deze fout eruit te krijgen maar ik kom er niet uit. Misschien dat jullie mij kunnen helpen want ik weet het niet meer....

Heel hartelijk bedankt!!
Twan

Leuke site en heel interessant.
Goed in mekaar gestoken, maar zoals je dus door hebt, krijg ik wel degelijk de site te zien, zoals het hoort.

Bij het openen van de reisverhalen krijg ik wel een fout uit het script : regel 15 teken 1 CSInit is niet gedefinieerd en daardoor ook regel 30 teken 1 object wordt verwacht.

Ook bij het bekijken van de foto's krijg ik constant foutmeldingen ivm het script.
Wat moeten de scripts eigenlijk doen?

Greetz : Jer:cool:en.

Laatst bewerkt:
Bij mij doen ze het alle twee.

Misschien zit de fout wel in hun browser ipv jou site

Hoi Jeroen,
Bedankt voor de moeite!

Ik zou niet weten wat die scripts moeten?? Ik heb de site met GoLive gemaakt er zit niks ´raars´ in.

Ik zal eens kijken of ik het er uit kan halen maar ik heb nog nooit in de source gewerkt...

En mukkel... ik snap inderdaad niet waarom de een wel problemen heeft en de ander niet AHHH :(

Bedankt!
Twan

Ik werk altijd in de broncode, en doe dat in dreamweaver. Hiermee kan je ook in ontwerpweergave je site maken.
Het valt mij ook wel op dat je met de helft van de broncode net hetzelfde kan bereiken.
Voordelen hiervan zijn eerst en vooral dat de site sneller laad en ten tweede dat je veel webruimte spaart (tenopzichte van nu gebruikte webruimte).

Mooie site Twanp88 !

Ter aanvulling: bij mij geen fouten op je site zowel met Mozilla FireFox als met Internet Explorerer, niks aan de hand.

:thumb:

Dat zal waarschijnlijk zijn omdat in de internetopties geavanceerd "melding van elke scriptfout weergeven" niet aangevinkt staat en "foutopsporing in scripts uitschakelen" wel.
Links onder in de statusbar zal er waarschijnlijk wel een geel driehoekje staan met uitroeptekentje in. (IE)

Geplaatst door JeroenE
Dat zal waarschijnlijk zijn omdat in de internetopties geavanceerd "melding van elke scriptfout weergeven" niet aangevinkt staat en "foutopsporing in scripts uitschakelen" wel.
Links onder in de statusbar zal er waarschijnlijk wel een geel driehoekje staan met uitroeptekentje in. (IE)

Nope sites werken perfect. nergens geen melding en geen uitroeptekens onderin enz.
Gewoon standaard instellingen van IE nooit iets aan gedaan

Jullie browsers zijn gewoon {piep} :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Jeroen daar ben ik weer...
Ik heb zojuist alle reisverslagen aangepast en alle scripts eruit gegooid. De scripts heb ik tevens bij 1 pagina van de foto´s gedaan (de ander gaat niet zo snel).

De aangepaste foto pagina is:

http://home.hetnet.nl/~twanpeeters/peru_files/foto/PERU02_foto_01.html

Ik heb mijn PC al 2x opgestart en die meldingen in IE aangezet maar ik krijg niks?!!? Dus ik kan het ook niet controleren.

Dus ik zou heeeel erg blij zijn als jij nogmaals zou willen checken of je nu nog wel foutmeldingen krijgt.

Super bedankt al tot dusver!
Twan

Ik denk dat mukkel gelijk heeft, en dat mijn browser inderdaad f*cked up is. :D
Thx mukkel. :thumb:
Die instellingen staan standaard zo. :p

Zal dat ook maar eens in orde brengen, héhé.

Ik krijg op die pagina nog steeds 3 foutmeldingen, maar ik kijk daar wel eens naar NA mijn browser in orde te hebben gebracht.

Allereerst mooie site. Leuke verhalen en mooie foto's. Ook mooie kleuren enzo. Ben er even een beetje doorheen gegaan en hier ook geen foutmeldingen. Ziet er dus vanaf hier goed uit :thumb:

Je verwijst op een aantal foto pagina's naar een JS-bestand op je eigen computer.
Meestal op regel 10 staat dit:

Code:
			<script type="text/javascript" src="file:///C:/Documents%20and%20Settings/Eigenaar/Application%20Data/Adobe/Adobe%20GoLive/Settings8/JScripts/GlobalScripts/CSScriptLib.js"></script>

Je moet natuurlijk naar een bestand op je site verwijzen.

Da´s inderdaad een goeie.. ik zal alle pagina´s nog eens doorlopen en dit aanpassen!

Bedankt voor alle hulp dusver!
Gr.
Twan

Ik gok (weet eigenlijk wel zeker) dat de nedstat / webstats4u code voor de scriptfouten zorgt.

Verder opent die ook nog een enorme popup.

Mijn tip: sloop die teller van je pagina en kies een ander.

Ik heb stats4all staan. Heel tevreden van.
Voorheen had ik ook nedstat.

Ik heb me de vrijheid genomen de pagina's over de foto's uit peru, met hulp van Egel van dit forum, in 1 enkele pagina te gieten, met hetzelfde uitzicht als ze nu te zien zijn op jouw site.
Er is een mailtje naar jou opweg, twan, met het voorbeeld.

Hé Jeroen,
Echt super dat jullie die moeite genomen hebben en ik ben dan ook stik nieuwsgierig waar ik de pagina kan vinden. Echter ik zie in jouw mail geen verwijzing naar een pagina? Kun je me die nog even sturen?
Thankx!

Twan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan