Mijn site is niet meer zichtbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

elloco

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hallo,

Ik heb een probleem waar ik niet uitkom en hoop dat er misschien iemand er een antwoord kan geven op mijn probleen.

Ik heb al meer dan een jaar een site ondergebracht bij woelmuis namelijk:
www.rijwielhandelrobbas.woelmuis.nl

Site heeft altijd goed gedaan, tot afgelopen dagen.

Ik kon met mijn programma WYSIWYG Web Builder opeens niet meer uploden om mijn site bij te werken.
Bij het intikken van mijn site www.rijwielhandelrobbas.woelmuis.nl krijg ik een blanco pagina met dit:

Deze webpagina kan niet worden weergegeven HTTP 403

Meest waarschijnlijke oorzaken:
•Voor deze website dient u zich aan te melden.

Mogelijke acties:
Ga terug naar de vorige pagina

Meer informatie:
Deze fout (HTTP-fout 403 - Verboden) houdt in dat een verbinding met de website kan worden gemaakt, maar u hebt onvoldoende machtigingen om de webpagina weer te geven.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.

Ik zou zeggen dat ik geen machtiging heb om bij mijn site te komen, dat is raar want er nooit een of ander wachtwoord of dergelijk ingevoer.

Maar tik ik nu dit in de browser dan kom ik er wel, dat is zeer raar:

http://rijwielhandelrobbas.woelmuis.nl/Index.html

Wie weet wat hier aan de hand is en hoe kan ik mijn site wel laten benaderen zoals het altijd geweest is met het simpele url adres www.rijwielhandelrobbas.woelmuis.nl

Probeer eerst je index.html eens zonder hoofdletters naar de server te uploaden.
Wat ook nog kan is dat je de index.html moet hernoemen naar index.htm maar dat denk ik niet.

Groeten Marcel

Yes :) Bedankt dat was de oplossing en welke van de 2??? nou dat was dus :
index.html eens zonder hoofdletters naar de server te uploaden

Heel erg bedankt

Laatst bewerkt:
Ben blij dat het opgelost is.
Ik heb me in het verleden ook wel eens 3 slagen in de rondte gezocht en toen bleek het ook door een hoofdletter te komen.
Sindsdien gebruik ik bij websites alleen maar kleine letters, spaties vermijdt ik ook.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan