mijn site: mooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij zulke sites gelijk weg klik..
Veel te druk!
Zelf heb ik ook een hekel aan bewegende plaatjes op websites...

Maar goed dat is mijn mening!

Ik deel hem volledig, je zou er haast een epileptische aanval van krijgen.

Een paar dingen om op te letten in de toekomst.
- Denk om de contrasten, een website waar de teksten niet te lezen zijn zal niet veel bezoekers krijgen (onderste deel van de linkerkolom)
- Een overvloed aan gifjes, zeker als achtergrond, geeft je site een goedkoop jaren 90 uiterlijk.
- Teveel bewegende onderdelen maken de site onprettig om te bekijken
- [MARQUEE] is een uitvinding van de duivel en dient zoveel mogelijk gemeden te worden.
- Teveel verschillende kleuren maken een site onprettig om te lezen.

Laatst bewerkt:
Ben het met mijn voorgangers eens.

De site zoals die er nu uit ziet is heel goed te vergelijken met websites die gemaakt zijn toen dit soort gifjes, achtergronden, enz in waren. Dit was inderdaad zo'n 15 jaar terug.

Het kijkt heel erg onprettig, omdat je ogen zich steeds moeten aanpassen. Dat is voor veel mensen simpelweg te vermoeiend en dan gaan ze weg.

heel druk en VEEL spel fouten
mail mij vanaf hier! (als je geen website hebt, laat het vak dan leeg!) en je mail adres word uotamatisch gecontroleet
moet worden:
Mail mij vanaf hier! (als je geen website hebt, laat het vak dan leeg!) en je mail adres word automatisch gecontroleert.

THriller = Thriller

bij muziek en film top 10 onder alleen muziek heel veel spelfouten in de titels van de liedejes.

hoi er zijn weer knoppen hieronder erbij gekomen dus ik zou zeggen speel
hoi er zijn weer knoppen bij gekomen hieronder, dus ik zou zeggen speel

link over mij is niet te bereiken.

verder komt je taalgebruik best wel grof over op je website. ik zou van deze site wegblijven in het vervolg.

je moet dus veel gaan veranderen om meer bezoekers te trekken.

En je site is VEELSTE druk. Veel te veel menu's die dan ook nog uitvouwen. en je achtergrond is veel te druk.

dus ik zou zeggen werk aan de winkel

succes:thumb:

jij zal nog wat moeten leren ...

ook zou ik es effe kijken naar je Poll: als ik enkele dingen in het menu heb geopend komen die opeens allemaal achter de poll ...
ik deel ook de mening van bovenstaanden: VEEL TE DRUK
ook zou ik zeker proberen die banners bovenaan en die balk onderaan weg te krijgen.
plaatje voor forum is niet mooi, ook niet goed leesbaar
Cheats zijn van WikiGTA gepikt, kan je copyright problemen mee krijgen, ook de verschillende foto's van de veschillende knoppen (PS2/XBOX)

simpel gezegd: nog zeeeeeer veel oefenen!

Mee eens met al die anderen hier boven. Veel te druk, klik het gelijk weg als ik zoiets zie.

Hallo,

Ik vind je site in een woord veelte vel van kleuren, de site is veel te druk met de kleuren, ik zou bijvoorbeeld in een achtergrond doen. Ik zou het op het moment een onvoldoende geven en hooguit als je de punten die wat ik hier beneden neer zet heel zou doorwerken en je site is dan wat beter,dus dan zal je van mij wel een voldoende krijgen, want het is nu een te kleurig boel en die sterretjes zijn zo de jaren 80, zou zo in de prullenbak van mij kunnen belanden of iets anders.

Dit zijn de punten voor je die je beter bij kan werken:
1. Je kan bijvoorbeeld beter een saaie achtergrond kunnen dan een kleuren epileptische aanval krijgen van die kleuren disco.
2. Let op de grammatica van de Nederlandse taal etc.
3. Doe meer met uitvouwen werken.(de knoppen die links in beeld staan in een passend kopje doen)
4. Maak de site wat kleiner met de inhoud.

Dit was het weer hopelijk is dit genoeg om even te doen.

Ik zag hele kleinen pluspunten zoals:
- Schrijf in het gastenboek.
- Het gebruik maken van een forum.(vind ik wel leuk)

Hier een goed voorbeeld van grammatica fout of een andere spellingsfout: heb je vragen? stuur dan een mail dan krijg je binnen een week een mail terug ! (via de knop CONTACT) (uitgezondert vakantie !!!!!)

Dit is de goede zin: Heb je vragen? Stuur dan een mail je krijgt dan binnen een week een mailtje terug! (Via de knop contact) Uitgezonderd vakantie!!!

Zo kan ik er nog meer op noemen en zal ik ook even doen.

De volgende fouten zijn:
- maak je eigen site via club!

waar die link heen is om mij live te zien? nou klik maar p de knop: martijn live

laatste update: dinsdag 26 januari 2010

Maak je eigen site via club!
Waar die link heen gaat is om mij live te zien? Dan klik op de knop: Martijn live

Groet,

Nic

Laatst bewerkt:
...VEEL spel fouten
mail mij vanaf hier! (als je geen website hebt, laat het vak dan leeg!) en je mail adres word uotamatisch gecontroleet
moet worden:
Mail mij vanaf hier! (als je geen website hebt, laat het vak dan leeg!) en je mail adres word automatisch gecontroleert.
gecontroleerd

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij zulke sites gelijk weg klik..
Veel te druk!
Zelf heb ik ook een hekel aan bewegende plaatjes op websites...

Dan delen we die mening .. Heb de website wel geteld 1 seconden in m'n scherm gehad :evil:

gecontroleerd

+ wordt
+ Hoofdletter A bij 'als'
+ 'en' kan weg, anders sowieso met hoofdletter.

Nog meer?
Ik denk dat de maker van de site maar eerst even de bovengenoemde tips kan verwerken, en een spellingchecker moet gaan gebruiken alvorens het online te zetten.

hij staat (waarschijnlijk) al online want je kan er hier op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan