Mijn site voor Informatica (4havo) testen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg als eerste dit al te zien:

LET OP!!!

Als u IE als browser gebruik Werkt deze site niet optimaal!
Als u deze site in Firefox, safari of een andere browser bekijkt zijn er geen problemen.

Hier het zelfde... Ik gebruik momenteel FireFox en Safari (via een Mac).

Ik zou als ik jouw was alleen een melding geven als je IE gebruikt en niet bij andere browsers.
Wat werkt er trouwens dan niet optimaal?

Laatst bewerkt:
aefr

De site werkt niet optimaal in IE de sommige scripts doen het niet!
weet iemand hoe ik die melding dan alleen voor IE kan laten tonen?

De site werkt niet optimaal in IE de sommige scripts doen het niet!
weet iemand hoe ik die melding dan alleen voor IE kan laten tonen?

Dat lijkt me niet de oplossing.....
IE is nog steeds de meest gebruikte browser ter wereld, dus lijkt me dat wanneer je een site moet maken voor school, deze met IE in ieder geval WEL goed moet werken!!!

sdgdg

ok goed, maar hoe heb je de site al met firefox bekeken. Je ziet onderaan een dock dat werkt niet met IE hoe krijg ik dat aan in IE?
en verder werekn Iframes een beetje raar! dat is het voor de rest doet alles het!

Laatst bewerkt:
oke

Van dat bovenstre met die links nap ik niets maar dat onderste is handige informatie waar ik wat aan heb bedankt!! Ga snel kijken of het werkt.

die twee links controleren of je goede html en css code hebt geschreven.....

de uitkomst zijn die twee links en geven dat dat niet het geval is...... ;)
en zeker een schoolopdracht waarbij je de logotjes als:
valid-xhtml10
kan gebruiken zijn goed :)

ok ik snap het al maar er staan ook wel dingen tussen dat je denkt" wat boeit het"

Als je netjes wil programmeren dan zorg je er dus voor dat alle fouten en waarschuwingen van w3 weg zijn. Bij een mooie site hoord natuurlijk netjes programmeren...

Aan de hand van jouw reactie wil jij dus niet netjes programmeren..

trouwens die trailer die op je site staat (Avantar)... daarvan is het eerste stuk muziek gejat van de soundtrack van The Island...

Laatst bewerkt:
dfhtr

weet je wat het is de meeste fouten vind ie in javascripts die ik niet zelf gemaakt heb.
Ik durf die niet te veranderen. ik ben bang dat ze dan niet meer werken.
Dus die wil ik liever niet veranderen.

maar dit soort dingetjes wil ik zeker veranderen

- Line 295, Column 220: there is no attribute "height"
…veFlash" type="application/x-shockwave-flash" width="890" height="140"></embed>

en dit..

- Line 315, Column 6: end tag for element "div" which is not open
</div>

Ik zou gewoon gaan proberen dingen te veranderen... stap voor stap... Daar leer je het beste van!

Wel zou ik dan voor de zekerheid als je dingen gaat aan passen de hele website op een test omgeving zetten (bijv. in een map test) en dan in die map wat gaan rommelen met je javascript en zo.... Meestal pluk ik ook dingen van internet en ga ze helemaal aanpassen maar zet ze wel in een test omgeving voor het echt live gaat.

Had je volgende links al gezien?

http://validator.w3.org/check?uri=h...(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

http://jigsaw.w3.org/css-validator/...rofile=css21&usermedium=all&warning=1&lang=nl

zorg eerst dat je code door deze 2 validators heen komt.
dan ben je al een eind op weg om IE werkend te krijgen

voor de dock specifiek:

en volgens mij is het voldoende om er
<SCRIPT TYPE="text/javascript" LANGUAGE="JavaScript" SRC="../Scripts/linkdock.js"></SCRIPT>

van te maken

zelfs als je google intypt bij dat ding komen er 42 errors uit het lijkt me dat google het toch wel goed doet???

Maar heel weinig sites doen het goed. Degenen die het goed doen, doen het ook echt heel goed.

Overigens is er verschil tussen "IE" en "IE". IE6 zou ik persoonlijk niet meer ondersteunen, die is echt outdated. IE 7 en 8 kun je nog wel wat moeite in steken.

Zie ook: http://wijstoppenook.nl/nl/

sdgrg

ik vindt zelf dat dat hele IE maar eens moet stoppen het is traag(teminste op mijn computer)!
Verder zijn browsers als chrome en firefox veel beter! (ook om html goed op te maken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan