Mijn site voor Informatica (4havo) testen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij laadt hier wel gewoon als je dat bedoeld. Een beetje langzaam, maar dat zal aan de gratis host liggen. Overigens is je kopje bijna onleesbaar met die achtergrond.

Misschien is het trouwens beter voor een volgend project een andere graits host te kiezen, deze serveert af en toe pop-ups. Ik kan byethost op zich wel aanraden, voor een gratis pakket krijg je daar redelijke kwaliteit. Je moet alleen niet met al te grote bestanden willen werken.

host

bij dat byethost zit daar geen reclame bij dan als je gratis bent!
Er moet een addertje onder het gras zitten!
Bij de mijne is dat dat er een logotje onder de pagina geplaatst wordt en dat er popups komen!
Een beetje goede blokker houd die wel tegen!

Wat is het dan bij byethost?

bij dat byethost zit daar geen reclame bij dan als je gratis bent!
Er moet een addertje onder het gras zitten!
Wat is het dan bij byethost?
Hun addertje is dat bezoekers worden doorgestuurd nar een reclamepagina als ze naar een niet bestaande pagina proberen te gaan (404), dit moet je sowieso zien te voorkomen dus dat is niet zo'n punt. Andere problemen zijn dat, zoals ik al zei, de bestandsgrote beperkt is (1 of 2 MB, weet niet meer wat) en dat je geen Cron job kunt gebruiken. Als er andere problemen waren ben ik die vergeten. Er waren in elk geval geen pop-ups of banners.

Ik moet er wel bij zeggen dat dit een paar maanden geleden zo was, dit soort bedrijven heeft nog wel eens de neiging de voorwaarden onverwacht te wijzigen als blijkt dat ze toch niet genoeg verdienen. Maar goed, proberen kost niets dus je verliest hooguit wat tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan