Mijn Site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel oké, alleen die zwarte achtergrond en die geluiden van die buttons vind ik nix.
 
- Moeilijk leesbare buttons
- Vervelende geluidjes
- Header kan beter
- Zwarte achtergrond + groene letters vind ik nooit echt mooi
- Je zou beter een pop-up kunnen nemen bij de thumbnails (Pictures).
- Thumbnails in foto sectie zijn goed
 
pop up?

Hoe maak ik die foto's dan in een pop up?

Want die foto's heb ik met zo'n webalbum creator gemaakt..

Groetjes Vincenzo
 
de buttons links zijn slecht leesbaar. Als je er met de muis op gaat staan zijn ze een stuk beter te lezen.

Welkom op MasterX.nl.
Zoals je misschien wel ziet..
Is de website vernieuwd..
Hier zou ik wat aan veranderen. Ik zou aan het eind van de 2e zin een komma zetten, en aan het eind van de derde regel 3 puntjes ipv twee.

Ik hoop dat je je niet zult gaan vervelen op:
*nieuw* Verveel je je toch??? KLIK HIER!
waar ga je je vervelen?
En ik zou er 1 vraagteken van maken.

de pagina waar je het spelletje kunt spelen ziet er bijzonder vreemd uit. Die heeft nog wat werk nodig. Ik zou het spelletje sowieso weglaten want je krijgt duizend pop-ups wanneer je het probeert te spelen. Bovendien kost het geld :confused:

Terug naar de homepage. De balk bovenaan ziet er raar uit. Hij past niet bij de rest van de pagina.
*Vernieuwd*Vernieuwd*Vernieuwd*Vernieuwd*Vernieuwd*Vernieuwd*Vernieuwd*Vernieuwd*
zou ik centreren.
© Vincenzo Di Santo 2001-2003
dat mag wel wat kleiner en onopvallender.
Ik zit in Leeuwarden op school doe de opleiding.
Beveiliging.
punt na opleiding moet weg...
Als jullie iets te vragen hebben...
Voeg me dan toe op MSN of stuur een e-mailtje..
na de eerste zin een komma, en aan het einde van de 2e regel 3 punten. Of 1.

Op de foto pagina zou ik de links centreren en opnieuw je naam onderin wat onopvallender maken. De thumbnails zien er goed uit…

Die pagina met downloads kun je beter weglaten.

Bij links kun je denk ik beter naar de homepages zelf linken dan naar de personal stats page. En ik zou het ook hier centreren.


De pagina ziet er best leuk uit, maar ik kom er niet meer terug omdat alle links die er te vinden zijn linken naar zeer commerciele sites vol pop-ups.



De site laadt trouwens on-ge-lo-fe-lijk traag.
 
Ten eerste de site laad heeeeeeeelllllllll erg sloom De achtergrond/het lettertype/ de kleur van het lettertype is K*T Dat starcraft geluidje bij deie buttons kan weg mettalica klinkt mooier dan een starcraft rip of ;) De buttons zijn opzich nog wel redelijk leesbaar alleen dat kan beter. De buttons zijn ok niet echt de mooiste. Der is niet echt veel te doen op de site en de site heeft geen duidelijk thema.

Bij links staat alleen maar cu2's en da's weinig intressant.

Vat het niet te persoonlijk op niet iedereen is zo goed als mij (*kcuhe *wuche* *kuche*) ;)

och jah je hebt ook geen meta tags tenmiste niet in masterx.nl.
 
Als ik jou was zou ik wat minder donkere kleuren gebruiken.. en geef aan waar de site begint en waar hij ophoud (met lijnen) nu zweven die buttons maar wat links en de header sweeft maar wat bovenen enz. (daar kan ik persoonlijk ECHT niet tege ;))

Zpidey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan