Mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frontpage...:)

Begin is er dus ik zou doorgaan.
Achtergrond vind ik spuuglelijk, veel te druk en loopt niet mooi door naar beneden.

Laatst bewerkt:
Dat is de uitdaging hè...zelf ontwerpen en bouwen.
Ik doe het zelf niet meer maar heb een tijd met FP gewerkt en moest van vallen leren opstaan.

Beste Robincon,

Ik moet zeggen dat het een slechte website is. Het is je eerste, dus dat is helemaal niet erg.

-De kleuren zijn erg fel, en doen zeer aan mijn ogen. Probeer kleuren die wat dichter bij elkaar liggen.
-Het lettertype, comic sans ms is een grootte nee. Probeer lettertypes als Verdana, Tahoma, Arial, Georgia. Die zijn veel rustiger.
-De header past niet bij de website. Het is weer totaal een andere kleur en staat niet in het midden.
-De scrollers die je gebruikt zijn irritant. Het maakt het moeilijk te lezen en is erg opdringerig.
-Het menu staat niet op elke pagina. Zorg ervoor dat die niet weggaat.
-Voor de achtergrond is het het beste om een egale kleur te nemen. Dat leest makkelijker en geeft mij geen epilepsie aanval.
-Hoe minder poespas op een website, hoe beter.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel plezier met webdesignen.

Groetjes,

Icky

In Safari loopt het menu ook niet echt lekker, wanneer ik scroll dan schokt het beeld (Alsof hij regel voor regel scrollt) en worden de knoppen wit totdat ik klaar ben met scrollen.

Maar goed, de achtergrond past wel een beetje bij de papegaaien he. Lekker bont:D

de site gaat even ofline voor een groot onderhoud met al deze tips;)

Ik zou ook even (laten) kijken naar je teksten, of vertel iets over jezelf en vermeld je leeftijd.
onderop de bladzijdes een tag maken terug naar boven, hoef je neit te scrollen.
bij het forum en poll,gastenboek zit nog geen knopje terug.
wat is N.O.P. ? voor nieuwe bezoekers moet je meer uitleg geven.
Ik heb de 1e versie niet gezien, vind dit que kleur enzo goed leesbaar, nette letter.

succes ermee!

die opmerking dat je mijn Ip weet, hoeft van mij niet hoor.

misschien kan je beter je site afmaken en dan pas reactie vragen...

Dat zijn standaard afbeeldingen die je hier vandaan kunt halen.

Overigens denk ik niet dat er echt iets gedaan wordt met je IP gezien de "webskills" van de TS.

dat grapje kende ik dus nog niet!
Maar evengoed is zo'n "begroeting" voor mij een reden om niet verder te kijken en dat is vaak niet de bedoeling van de bouwer!

weet iemand hier de html code van een tag met terug naar boven??

Bovenaan je pagina
HTML:
<a name="#top"></a>
Vervolgens waar je maar wilt op dezelfde pagina
HTML:
<a href="#top">Ga naar boven</a>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan