Mijn site!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Zouden jullie mijn site willen bekijken.

www.raymondbosonline.nl

Hij is nog niet af maar er wordt aan gewerkt.
Er moet nog veel geschreven worden maar de belangrijkste functies werken nu. De site gaat over mijzelf en het leven als chronisch pijn pateint zoals ik ben. Er komt nog een dagboek, caudaal blokkades en een verhaal over neuro stimulatie, dat is iets waar ik in aanmerking voor kom.
Verwacht geen hoogstandjes want die zijn er niet en nogmaals, hij is nog niet af!!

Oh ja, zou iemand het contactformulier willen testen? Ik wil weten of hij goed werkt!

Ik hoor graag,
Raymond Bos

Laatst bewerkt:
Formulier getest.

Ziet er goed uit, fraaie layout,
alleen op mijn 17"scherm staat alles links.
Centreren lijkt mij fraaier te ogen.

Toch even je url in
[Bhttp://validator.w3.org/[/B]
gooien.
Geen extreme fouten, maar voldoet nu niet aan de w3org eisen.

:cool:

Hoi,

Ik sluit me bij peter vazed aan layout is links in het scherm zichtbaar .En heb ook het formulier voor je getest.

Modag

Ik ga eens kijken of ik hem in het midden kan krijgen.
Zal wel lukken hoor.
Site is gemaakt bij Strato...

Ben er zelf erg blij mee. Nu kan ik mijn zaken delen daar er weinig info over is te vinden en dan met name persoonlijke verhalen.

Zeer nette site. Doet wat het moet doen en als je het in het midden krijgt is het werkelijk prima.

Misschien kun je er links op zetten naar een patientenvereniging o.i.d. en wellicht vragen om een link naar de jouwe.

Wat een verhaal...sterkte man...Succes...mooie site.

Dank je wel.
Het staat allemaal nog in de kinderschoenen en er moet nog van alles gebeuren maar dat komt in orde. En inderdaad, die links komen eraan.

Ja, mooie layout/site hoor.
- vervelende ziekte trouwens -.
Links uitlijnen is al genoeg over gezegd
Vroeg me over de layout af (hoe leg ik dat uit)
oh wacht doe ff schermfoto in gezipped wordbestand erbij (op t werk altijd improviseren)
veel succes met de site.
mvg leo

Bijlagen

Ziet er hetzelfde uit in Firefox...en ik vindt het wel mooi.

mooie site, alleen niet verkeert bedoelt maar mischien even spelling controleren, zo staat er op de index 'Ik hoop dat us deze site met plezier '

(misschien dat het aan mijn spelling ligt dat het gewoon kan hoor! daar voor dan mijn excuses)
en verder :thumb:

Laatst bewerkt:
Mooie site Raymond :thumb:

Ik een verschil in firefox en IE7 bij medicatie.
Het stukje tekst naast de foto wordt in IE7 bovenaan gezet, terwijl Firefox dit in het midden zet.

Succes verder met de website! :)

Nette site, soms niet echt consequent met de lettergrootte maar dat kan komen vanwege de kinderschoenen :)

Klein puntje: Grijs en wit maakt dingen slecht zichtbaar ;) Op de homepage moet ik moeite doen om de links naar het contact-formulier en het gastenboek te vinden.

Lettergrootte ga ik inderdaad nog aanpassen en dat wit kan ik ook aanpassen hoor. Jij bedoeld de hyperlinks neem ik aan?
Ga binnenkort weer aan de slag...
Bedankt zover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan